Gå til innhold

Solfilmmontering i Oslo

Ranger emnet

Solfilm i Oslo?  

50 stemmer

1. 1. Solfilm i Oslo?

• Nei, mange nok fra før!
      7
    • Ja, det kunne vært no!
      43

Anbefalte innlegg

• Svar 68
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hvorfor ikke gjøre pris på solfilm av dårligere kvalitet og en pris på bedre solfim.

helt enig.

kan jo ha flere typer kvaliteter, med og uten garanti, feks.

for en kar med en billig bil vil ikke sote bilen med dyr film feks :)

- BMW 525DAT M-Sport 2005 -

- SELGES 400.000 -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt på akkurat dette å kommer til å kjøre det tilbudet. Det er mange forskjellige behov der ute, som dere sier ikke all bryr seg om garanti å super-quality!

-----------------------------------------------

*1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~

------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg kommet fra kurs å syntes det gikk ganske greit. Det jeg kommer til å begynne med nå (for å finpusse tenkikk) er å legge film på biler som ønsker lavprisfilm. Dette er film dere kjøper selv å så tar jeg på meg jobben. Merk da at jeg må evt. komme til dere å at dere MÅ ha en garasje/tak å stå i/under. Jeg vil da ta ca 1000-1500,- for jobben. De som ønsker kvalitetsfilm med garanti på filmen (ikke jobben foreløpig) kan om ønskelig si ifra til meg for da må jeg ha en 3-4 biler for å dekke opp nødvendige kostnader. Jeg har bestemt meg for å bruke film fra Sun-Gard.

Pm meg om noen er intr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får komme når tiden er inne. Jeg tar ikke ut rutene ved montering, dette er bare bortkastet tid når resultatet blir det samme. Nøyaktigheten ved forberedelsene til å legge filmen er mange så det blir et supert resultat. Dørtrekkene fjernes under monteringen. Små sideruter kan til nød taes ut om det er vanskelig å komme til bak listverk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jeb

Virker som en bra ting detta!

Da vil jeg først starte med og tilby "firmaet" ditt hjemmeside, logor mm.

Bare og ta kontakt ;)

Joda, takker for tilbudet, men er oprinnelig utdannet webmaster så det skal gå greit, men litt hjelp sier man aldri nei takk til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, pris er jo det som alltid blir det store diskusjonstemaet men når du tenker på at "Profesjonell" soting koster mellom 3-5000,- for en bil med alle ruter. Kompisen min har fått priser på mellom 6 og 9 000 for sin chevroelet blazer. Noe som er totalt latterlig, da denne bilen er simpel å legge film på :)

Men alle kommentarer å synspunktet på pris tar jeg gjerne imot:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener ikke at 3-4000 er upris på soting når du får litt erfaring, men biltema soting for 1000 kr når du er ganske fersk syntes jeg er litt dyrt! Går jo ann å starte med 500 kr, se om de du gjør jobben for blir fornøyd, og øke prisen til 1000 når du har tatt noen biler, også kan du gå over til 3-4 tusen når du bytter film og gir garanti!

:-) men alt er jo opp til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En god tanke dette, får vel bare avtale nærmere pris med de som ønsker å bruke billigfilm. Det er som regel mer jobb med denne billigfilmen også, for å få det pent :/ Men fersk å fersk... har da sota i 2 år på hobby basis da, men har tatt kurs nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider