Gå til innhold

Solfilmmontering i Oslo

Ranger emnet

Solfilm i Oslo?  

50 stemmer

1. 1. Solfilm i Oslo?

• Nei, mange nok fra før!
      7
    • Ja, det kunne vært no!
      43

Anbefalte innlegg

hei.

nei det er ingen upris 1000-1500kr,, viss dei ikkje betaler det . kan dei legge film på sjøl.. kan dei sjå resultatet når dei har lagt sjøl.. da koster det sikker mangen tusen meir.. mangen filmruller hehe..

må no ha sopassa..

å biltema filmen er ganske bra.. ripe fri å... ikkje kjøp film fra cd cardic.. riper som fan.. her e den filmen eg har brukt.... kjempe bra tok på min bmw her om dagen.. fett

Art nr Pris Antall

Absorberer 58 % av varmestrålingen samt 50 % av lyset utenfra.

50 x 300 cm 39-761 249,00 kr

76 x 300 cm 39-760 299,00 kr

Absorberer 76 % av varmestrålingen samt 65 % av lyset utenfra.

50 x 300 cm 39-759 249,00 kr

76 x 300 cm 39-758 299,00 kr

Absorberer 84 % av varmestrålingen samt 80 % av lyset utenfra.

50 x 300 cm 39-757 249,00 kr

76 x 300 cm 39-756 299,00 kr

boost

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 68
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg snublet en gang over siden til noe firma i Tr.heim eller noe, som tilbød solfilm med toning (eller soting eller hva det kalles), hvor filmen holdt ruta sammen om noen prøvde å knuse det.

Var vel noe sånn i HO2 eller 3 også..

Skjønner du hva jeg mener? :P

I så fall, tror du at du kommer til å tilby noe slik?

-Mercedes Benz 190E 2.3 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, vet godt hva du mener. Når du toner rutene dine vil solfilmen til en viss grad holde ruta sammen ved knusing. Dette kommer også litt ann på hvilken film du benytter deg av. I serien jeg skal bruke; Sun-Gard, finnes det mange typer. Du får også en type ren sikkerhetsfilm som både toner ruta og som holder godt ved evt knusing. Jeg kommer til å ta inn dette produktet også.

Så et kortere svar; Ja jeg kommer til å begynne med dette:)

-----------------------------------------------

*1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~

------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei igjen..

hva bruker du når du skjærer av filmen til slutt ?? kniv eller? bruker du noko ant?

men kjem du til å smelte den biliig filmen på å eller??

hehe har ikkje lyst å starte firma ilag da? hehe

skal ta ein benz i eg no i morgo.. alle rutene.. huff mangen tima.. hehe

boost

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ArraKiss

Jepp, vet godt hva du mener. Når du toner rutene dine vil solfilmen til en viss grad holde ruta sammen ved knusing. Dette kommer også litt ann på hvilken film du benytter deg av. I serien jeg skal bruke; Sun-Gard, finnes det mange typer. Du får også en type ren sikkerhetsfilm som både toner ruta og som holder godt ved evt knusing. Jeg kommer til å ta inn dette produktet også.

Så et kortere svar; Ja jeg kommer til å begynne med dette:)

Ok! Tøft!

Jeg anntar du kan alle lover som er for toning av ruter, osv?

Når starter du opp, og hva vil det koste? :D

Og er det forskjell på hvor godt man kan se ut gjennom div typer?

Altså at de ser veldig mørke utenifra, men man kan se godt ut innenifra (med tanke på bakrute)

-Mercedes Benz 190E 2.3 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jesus.. alle dobbeltsjekker og spør og grever denne stakkars fyren ihjel snart. Sendere dere så mange mail til andre firma som driver med bilting?! Han har skrevet hva han tilbyr og hva slags type film. Ikke vits å spørre og sjekke på nytt. Og han er ikke amatør tydeligvis..

- Nissan Primera eGT

- 180SX TimeAttack

x WRX

x Carlos Sainz

x Turbo Primera osv osv osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt mange spørsmål blir det, dere skulle sett mailboxen min :D

Men jeg føler det bare er en del av "kundeservice" så jeg har overhodet ingenting imot at folk spør.

Når jeg Kutter til filmen til slutt bruker jeg en file-teknikk for å få filmen jevnest mulig med ruta, m.a.o det skal ikke være noen glippe mellom toppen av ruta og filmen. Kniv bruker jeg kun i forberedelsene. Når det gjelder smelting av billigfilmen så kan dette i NOEN tilfeller gi litt dårligere resultat enn ved bruk av "kvalitetsfilm" men det vil så og si ikke bli merkbart så jeg vil gå for smelting ved montering på bakrute for de som ønsker det, men jeg vil opplyse om at det KAN bli noe ujevnt. Men dette kommer også ann på hvor mye ruta buer, størrelse osv.

Jeg kan alle lover når det gjelder soting og toning, må jo vite hva en driver med så man ikke får folk på nakken;) Dato for oppstart avhenger av hvor raskt jeg får bedre lokaler enn jeg har idag, jeg jobber dagli med den saken. Å jeg vil poste det opp her når jeg har kommet igang. Det er også en webside under utvikling, url kommer senere. Sikt gjennom rutene er forskjellig. Det vil med en mørk type film være vanskeligere å se ut enn ved en lys type, men du kan si jeg deler det opp i kategorier, dvs; de lyse filmene ser du sånn nogenlunde likt ut av og det samme med de mørke. Dersom du synes du er avhengig av å bruke bakruta ved rygging etc. anbefaler jeg deg å begynne å venne deg til sidespeilene. Men dette er en smakssak :)

Håper dette ga svarene dere ville ha, gjerne komme med fler spørsmål!

-----------------------------------------------

*1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~

------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 weeks later...