themsen Skrevet Juni 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2004 Noen som vet om det finnes effektanlegg til Jetta? Eller finnes det bare effektpotter?....Så at de hadde en effektpotte på autospar.no, men vet ikke om dette er noe bra. Hvilken type filter anbefales for en råere lyd?..er en 1,8 GL... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Juni 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2004 eg har effekt anlegg fra simons og bilxtra forhandler det. koster ca 2500kr. settet består av alt du trenger. heilt i fra fram røret og bak. supersprint har også effektanlegg til jetta men det er litt dyrare. når det gjelder filter så har eg ingen aning. har sjølv KD filter og det funker bra men eg får ikkje den innsugsluften Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESPN Skrevet Juni 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 Lett å bytte potte? Må liksom bytte hele eksosanlegget, klarer jeg det selv eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Juni 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 Originally posted by ESPN Lett å bytte potte? Må liksom bytte hele eksosanlegget, klarer jeg det selv eller? det er lett å bytte potte. men har du det orginale anlegget så er det nesten like godt å skifte heile. det gamle er vel full i rust og er vel rusta godt ved skjøtana. og når du skal festa den nye potta så får man det nesten ikkje tett. ein ny effektpotte koster vel 1500kr. 1000kr meir så har du eit heilt nytt anlegg med potter og det heile. å skifte det er ein lek. best å ha bilen i litt høyde går også betre med ein som kan hjelpa litt å holda. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 Gjør det enkelt, stikk til bilmatriell til skien og bestill effektanlegg med DTM stuss.... 3500,- ferdig montert. Jeg gjorde det på Jetta'n min for 1 år siden, rå lyd og alt passer smooth. De sveiset på nye fester, bøyde rør og alt ... snadder. Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESPN Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 Er man nødt til å sveise? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Juni 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2004 når de kapper og tilpasser så er det ikke ofte at rørene overlapper slik at de kan klemmes.. så veis blir nok alternativet. spess ved grenrør Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg