Gå til innhold

Gran: - Ford Granada Ghia - V8 Prosjekt

Ranger emnet

Gran

Anbefalte innlegg

• Svar 339
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by kimosabi

Åssen skal du få kreftene ned i bakken da?

Belter? :p

Neida, det får jeg se på når jeg kommer så langt..

Øyvind Ryeng: Prft ;)

Off topic: Fikk du kjøpt yello?

- 90 Mercedes E 300 TDT

- 84/87 Pontiac Transam

- 84/90 Ford Bronco

- 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Laaars

Du skal selge 2-dørs-Granadaen??

Hvorfor ikke bygge V8'ern i den isteden??

4-dørs er jo ikke kult sammenlignet med 2-dørs.

Jeg tenkte på det, men det blir et større og dyrere prosjekt en jeg har råd til.

Så vil jeg ha elektriske ruter/soltak sentral lås *bla bla bla*

2Dørsen går snart på skroten hvis ingen vil ha den :(

- 90 Mercedes E 300 TDT

- 84/87 Pontiac Transam

- 84/90 Ford Bronco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du klar over hvor FÅ 2dørs Granadaer det er igjen eller? Hadde det ikke vært for at du er i Nordland så hadde jeg kjøpt den av deg på flekken. Hvis den er kjørbar, velogmerke.:) Er den? Rust? Feil? Mangler? Jeg hadde en sånn en gang i mørk perlemor(lilla, blå, gul, brun) og sort tak og fine Mercedes-felger som akkurat klarte seg unna skjermkantene. Sort interiør og sorte skinnseter. *sluuuurp* Sikler jeg?:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kimosabi

Er du klar over hvor FÅ 2dørs Granadaer det er igjen eller? Hadde det ikke vært for at du er i Nordland så hadde jeg kjøpt den av deg på flekken. Hvis den er kjørbar, velogmerke.:) Er den? Rust? Feil? Mangler? Jeg hadde en sånn en gang i mørk perlemor(lilla, blå, gul, brun) og sort tak og fine Mercedes-felger som akkurat klarte seg unna skjermkantene. Sort interiør og sorte skinnseter. *sluuuurp* Sikler jeg?:D

Den er kjørbar, men ikke skilter da tidligere eier ikke hadde bruk for bilen lenger.

Litt overfalte rust, skal ikke være noe feil med bilen, alt funka sist jeg kjørte den. Drar godt. 132000Km

Noen bilder

- 90 Mercedes E 300 TDT

- 84/87 Pontiac Transam

- 84/90 Ford Bronco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Gran

Jeg tenkte på det, men det blir et større og dyrere prosjekt en jeg har råd til.

Så vil jeg ha elektriske ruter/soltak sentral lås *bla bla bla*

2Dørsen går snart på skroten hvis ingen vil ha den :(

Men da kan du jo plukke alt det du vil ha fra 4-dørsen. Trenger ikke koste så mye, bare tar tid. Er jo kos det... :)

Men men...

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Laaars

Men da kan du jo plukke alt det du vil ha fra 4-dørsen. Trenger ikke koste så mye, bare tar tid. Er jo kos det... :)

Men men...

Er nesten ikke rust på Ghia`n.. bruker ikke den som delebil.

2Dørsen selges eller skrotes.

(Hvis jeg finner en låve dytter jeg den inn der, men ledige låver er det ikke flust med).

- 90 Mercedes E 300 TDT

- 84/87 Pontiac Transam

- 84/90 Ford Bronco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gårdagen Torsdag 22.07.04

Jeg skulle skifte takluke motor, men det ble til at jeg skulle vaske invendig i bilen, som ble til at jeg plukket ut setene, midtkonsoll og teppet.

Satt dette ute i oppkjørslen og klar til å støvsuge, så begynner det såklart å regne :mad:

Flytter alt inn, og fortsetter..

Så er en kompis så smart at han sitter i ene stolen og lener seg litt for langt, som resulterer i at et av plast dekslene rives av, og justeringen til seteryggen spretter av og noe bøyes og sansynlig vis knekker når jeg skal bøye det tilbake..

Tror jeg fant over 50kroner bare under midtkonsollen,

der fant jeg også strikk til tannregulering og en ring som ropte fjortiss jente, lurer på hva tidligere eier har brukt bilen til..

Det er også røkt ganske mye i bilen, så det som en gang var blå/grønt av intreør er nå mørkt, fult av fett og dritt..

Nesten gult. så er spørsmålet, hvordan få bort dette lett uten å ødelegge noe? Fant noe industri rens som jeg prøvde, men det så/hørtes ut som det var litt for sterkt..

Forslag til hva jeg kan bruke som tar dritten, men ikke ødelegger noe? Er lei av å prøve å vaske av. Blir ikke noe bedre av bare vann såpe og gnuing..

Bilder kommer i morgen.

- 90 Mercedes E 300 TDT

- 84/87 Pontiac Transam

- 84/90 Ford Bronco

Lenke til kommentar
Del på andre sider