VR6power Skrevet Juni 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2004 Noen som vet HVOR jeg kan få kjøpt polyuretan foringer til golfen min? 3èr vr6...er litt keen på å smekke på nye foringer all over Siter orginal utvendig bortsett fra 8x17" TSW Kyalami,lakkerte plast detaljer.Chippa 2.8 motor,senk(50mm) og klare lykter rundtom inkl. hella grøft/blink-lys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet Juni 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2004 slowerzone?? eller powerzone som noen kaller de...;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet Juni 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2004 http://www.kollevold.no Kjøpte gule polybush foringer derfra til golfen min, kosta 2200kr for alle. Er ingen foringer til golf3 på webshopen, men ta å ring de, de har sikkert til golf 3. Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gunnarH Skrevet Juni 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2004 jeg kjøpte powerflex polyuretan foringer til min vr6 fra powerzone.. tok si tid da men bilen sto alike vel.. kom på ca 2800.. har ikke fått testet enda men håper på bra resultat Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Juni 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 Sorry newbie spm mitt, men hva er foringer? Og hvordan hjelper det bilens egenskaper? Anyone? flushit Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ClusterOne Skrevet Juni 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 Slark i foringene gjør at bilen vandrer og får dårlige kjøreegenskaper. Jo stivere foringer dess bedre fordi at bilen vil oppføre seg tightere. Siter Volvo V70 D5 Premium 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg