Sea_West Skrevet Juni 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2004 19 juni er det dragrace på gardermoen???? er det noen som kan bekrefte det??? leste om det på en internett-side. Om det er det tar vi som vanelig hvem kommer rundspørringen?? haha.:rolleyes: Siter "Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond. - BMW E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Vidar Pedersen Skrevet Juni 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2004 Originally posted by C_West 19 juni er det dragrace på gardermoen???? er det noen som kan bekrefte det??? leste om det på en internett-side. Om det er det tar vi som vanelig hvem kommer rundspørringen?? haha.:rolleyes: Jeg kan bekrefte at "En dag på stripa" er 19 juni, opprinnelig var 26 juni satt som dato men dette ble forandret pga. at det passet litt dårlig med svensk midtsommerfeiring. Det er forresten også dragracing på Gardermoen 12-13 juni, da er det NM, for første gang kjøres det også NM for MC. Siter Bjørn V. Pedersen Norsk Dragracing Gardermoen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sea_West Skrevet Juni 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2004 Ok. takk da blir det liv. En dag på stripa ja. det er kult. da kommer vel ruud og hele bølingen da vel???? Siter "Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond. - BMW E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a32 Skrevet Juni 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2004 Jeg stiller i klasse 1 på Gardermoen 19. Juni! Har meldt meg på allerede :D Se her: www.bilsport.se Håper på bedre tider enn i fjor, men venter på deler til clutch...så hvis jeg ikke får det før da, så få jeg håpe den gamle clutchen er snill med meg den dagen :rolleyes: Siter Nissan Maxima QX-R A32 97mod Nissan 200SX S13 90mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Juni 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 Originally posted by Bjørn Vidar Pedersen Jeg kan bekrefte at "En dag på stripa" er 19 juni, opprinnelig var 26 juni satt som dato men dette ble forandret pga. at det passet litt dårlig med svensk midtsommerfeiring. Det er forresten også dragracing på Gardermoen 12-13 juni, da er det NM, for første gang kjøres det også NM for MC. kommer det noen top fuel biler da? 12-13 juni... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Aerodeck Skrevet Juni 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 Originally posted by Håkon A kommer det noen top fuel biler da? 12-13 juni... Samme lurer jeg på også. Top Fuel er RÅTT Siter The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Juni 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 Originally posted by a32 Jeg stiller i klasse 1 på Gardermoen 19. Juni! Har meldt meg på allerede :D Se her: www.bilsport.se Håper på bedre tider enn i fjor, men venter på deler til clutch...så hvis jeg ikke får det før da, så få jeg håpe den gamle clutchen er snill med meg den dagen :rolleyes: Hadde håpet på og ha bilen klar til da jeg og, men skal bytte clutch, bensinpumpe, tenning og ECU så det rekker jeg vel aldri til da....:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Vidar Pedersen Skrevet Juni 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 Originally posted by Håkon A kommer det noen top fuel biler da? 12-13 juni... Det skal ikke kjøres TF i konkurranse men om noen kommer for å kjøre tester vet vi ikke. Siter Bjørn V. Pedersen Norsk Dragracing Gardermoen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Juni 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 Thomas Nataas kjører Top Fuel-oppvisning på Bilsport-treffet 19. juni! Ellers må det presiseres at Bilsport en dag på Strippen ikke er et dragrace. Det er et arrangement hvor folk med gateregistrerte biler kan få prøve seg på dragstrippen. De kjøres ingen "stige" etter cup-prinsippet som i vanlig dragracing. Det kjøres heller ingen finale. Bilene deles opp i noen få enkle klasser, og deltagerne får prøve seg to og to så mange ganger vi rekker i løpet av dagen. Det er selvsagt status å få en så bra tid som mulig. Og deltageren med den raskeste tiden i sin klasse får en pokal. Det er selvsagt også tradisjonell bilutstilling med premiering i mange klasser Bilsport-treffene også en god anledning til å smake litt på dragracing-sporten før man evt. tar steget fullt ut og stiller opp i et virkelig dragrace! Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esone Skrevet Juni 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 Originally posted by Kid-A Thomas Nataas kjører Top Fuel-oppvisning på Bilsport-treffet 19. juni! Ellers må det presiseres at Bilsport en dag på Strippen ikke er et dragrace. Det er et arrangement hvor folk med gateregistrerte biler kan få prøve seg på dragstrippen. De kjøres ingen "stige" etter cup-prinsippet som i vanlig dragracing. Det kjøres heller ingen finale. Bilene deles opp i noen få enkle klasser, og deltagerne får prøve seg to og to så mange ganger vi rekker i løpet av dagen. Det er selvsagt status å få en så bra tid som mulig. Og deltageren med den raskeste tiden i sin klasse får en pokal. Det er selvsagt også tradisjonell bilutstilling med premiering i mange klasser Bilsport-treffene også en god anledning til å smake litt på dragracing-sporten før man evt. tar steget fullt ut og stiller opp i et virkelig dragrace! er det noe flyer/plakat eller noe info side om dette? Siter -= http://www.club-honda.org =- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Juni 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 Yepp, på Bilsport.se Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-30 big Skrevet Juni 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2004 Må bare dit! blir gøy å prøve 402.. måtte stille i klasse max street men.... Håper det er mange som vil ta turen og at ver-gudene er motor innteresert og sørger for KJEMPE ver Siter INGEN tingen er perfekt orginalt! 1249HK-1588NM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lordbongo Skrevet Juni 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2004 jeje i dag kom da startnummeret gitt :) håper det blir ordentlig tøkk der i år da. kommer med en 84 mod golf gti med litt trimm:) jon Siter lordbongo 77 mod 3.0 gl granada stv 77 mod 3.0 gl granada sedan 1/2 74 mod consul coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Juni 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2004 hva koster det å kjøre? Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lordbongo Skrevet Juni 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2004 120 i inngang å 200 for å kjøre åpner klokken 0800 teknisk å lisens tegning fram til 1000 da bgynner kjøringa. å det stenger klokken 1700. alle tidene er ca tider. jon Siter lordbongo 77 mod 3.0 gl granada stv 77 mod 3.0 gl granada sedan 1/2 74 mod consul coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg