Gå til innhold

Gardermoen dragrace: 19 juni

Ranger emnet


Sea_West

Anbefalte innlegg

Været har jo ikke lovet så bra, tvert imot :(

Men nå ser det jo faktisk en del lysere ut, ute på himmelen. Vi får håpe det fortsetter å lysne og at det hvertfall ikke regner bort imorra! :)

 

Trur jeg drar opp uansett, og kjører heller hjem igjen hvis det drypper mer enn jeg gidder å betale 120kr for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 111
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Radey

Jeg har sjekket mange motorsport sider osv, og INGEN annonserer dette stevnet. Hvis dette er så stort, skulle man jo tro at man iallefall skriver det under arrangmanger på større sider.

 

Dette er ikke et motorsport-arrangement i tradisjonell forstand,

men et biltreff hvor folk kan få prøve hvordan det er å kjøre sin gatebil på strippen.

Derfor ingen annonsering i motorsport-publikasjonene.

Man satser heller på å nå ut til "gatebil-folket", som her på Bilforumet.

 

Bilsport annonserer mest i sine egne blader og på http://www.bilsport.se

F.eks Amcar og Right On annonserer også stort sett bare for sine arrangementer i egne blader og på egne hjemmesider.

 

 

 

 

Og sola skinner i Oslo :)

Prosjekt: BAD'ROC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff...regner her....men kommer gjør vi.... 2 stk Nissan s13, 2 stk s14 og en Mustang ;)

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner her i byen å...:( ...men jeg tar turen;) .....pappa er gretten som han har vært alle gangene vi har drat på Gardermoen.....

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var skikkelig surt men tørt når jeg feiget ut kl. 1330. Synd med været. . Glemte kamera gjorde jeg også.

Bra oppmøte med svensker.

 

Fikk Supramannen fikset bilen ? Det eneste draget han gjorde når jeg var der startet med et stort smell og var ferdig 30 cm fra starten.

 

Kan de som tok bilder poste noen av motorrommet til Supramannen + den Porche 944 driftebilen som stod på parkeringsplassen. Den var lekker og gjenomført foruten stereoen som ikke hører hjemme på en sånn bil.

2004 Mazdaspeed MX-5 Turbo

 

Blog om bilen min --> http://www.mazdaspeedy.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ozzy

Supramannen? var det ikke quicksilver a?

 

Supra mannen knakk diffen eller en pinjong.

 

Quicksilver så vidt det kom meg for øret knakk en mellom aksling eller.no

 

det var vist dagen for å ødelegge supraer i dag.... :rolleyes:

Bromme

www.soundstream.com

-= 98 mod A4 Avant 1.8 TQ =-

-x 98 mod Golf STV GL x-

-x 87 mod Golf GL x-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, var det noen som fikk med seg den sølvgrå/rustbrune Opel Monza/Kadett eller hva det var som ikke skjønte bæret av hva den lysgrana skulle brukes til ?

Etter at startern hadde prøvd å forklare han poenget en 5-6 ganger ble han bare vinket utpå uten tidtaging. De gamle V8 gutta med skinnvest og rullings lå nesten å grein av latter.

Det er greit at det er åpent for alle men litt research kan være lurt :)

2004 Mazdaspeed MX-5 Turbo

 

Blog om bilen min --> http://www.mazdaspeedy.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by arildh

hehe, var det noen som fikk med seg den sølvgrå/rustbrune Opel Monza/Kadett eller hva det var som ikke skjønte bæret av hva den lysgrana skulle brukes til ?

Etter at startern hadde prøvd å forklare han poenget en 5-6 ganger ble han bare vinket utpå uten tidtaging. De gamle V8 gutta med skinnvest og rullings lå nesten å grein av latter.

Det er greit at det er åpent for alle men litt research kan være lurt :)

 

Var en Ascona C....synes synd på han jeg.....første gang på stripa,masse folk sitter å glaner....tror ikke jeg ville klart meg noe bedre.....ska legge ut de få bildene jeg tok...(hadde bestillt større minne kort til kamera,men det kom ikke før jeg skulle dra).

Ska bare legge dem inn på Pc`n så kommer bildene!!!

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja var dritt med det regnet gitt :(

 

men fikk da filma litt og tatt noen bilder da. kommer opp bare den blir ferdig.

 

men det jeg syntes var litt synd der oppe var hvordan dem dissa visse biler.

 

dem ber alle om å komme med den bilen man har å da burde man ikke slenge dritt selv om den ikke er strøken i lakken å mangler (ironi oki ) dritvass motor.

 

fikk en del dritt om golfen jeg kjørte gitt. ( men kommer med en styggere bil neste gang )

 

men bortsett fra det vare like kult som hvær gang.

 

jon

lordbongo

 

77 mod 3.0 gl granada stv

77 mod 3.0 gl granada sedan

1/2 74 mod consul coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår