Gå til innhold

Gardermoen dragrace: 19 juni

Ranger emnet


Sea_West

Anbefalte innlegg

  • Svar 111
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei.

 

Jeg har vært på Gardermoen "en dag på strippen" alle åra det har vært arrangert å vil anbefale det på det sterkeste.....mye bra biler å masse folk.....håper Jan Erik Larsen kommer å er speaker som han var de to første åra. Glenn Rodney var der i fjor å jeg synes han gjorde en dårlig innsats....men men,vi kommer ditt for bilene å ikke for speakeren.....

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer!

Jan Erik hadde ikke mulighet i år...

 

Så det blir Ronnie "leppa fra øst" Krabberød som skravler i år igjen,

og han avbrytes av meg når jeg ikke er ute og knipser :cool:

 

Ronnie er et vandrende leksikon innen dragracing,

og jeg (ja jeg heter Arild) topper det hele med litt fakta om gatebiler...

Prosjekt: BAD'ROC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Bjørn Vidar Pedersen

Glenn Rodney har aldri vært på Gardermoen, i fjor var det Ronnie Krabberød med assistanse fra Arild Dyrkorn som holdt det i gang.

Med Ronnies kunnskaper om dragracing og Arilds kunnskap til gatebiler tviler jeg på at det finnes noen bedre løsning.

 

Okey,my bad!!

 

 

Men jeg synes at det ble gjort en dårligere innsats ifjor.

 

Kan bli veldig kjedelig å høre om hva slags turbo den å den bilen har å hvilke dekk han brukte i fjor.

 

Jan Erik tok noen vitser,fleipa litt om bilene+++

 

Dette er min mening bare.

 

Back 2 topic!!

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det denne Ronnie Krabberød som har det med å si "Nå må vi GASSE GASSE GASSE GASSE GASSE GASSE!!!" og som ikke vet bak frem på en en gatebil, turbo, folkeskikk eller generelt hva som har skjedd på bilfronten etter 1960 tallet ?

Eller er det samme person som var speaker på Right On treffet (som var var veldig flink).

 

Vedkommende jeg sikter til var speaker i lag med Jan Erik L på gardemoen i 2002..

2004 Mazdaspeed MX-5 Turbo

 

Blog om bilen min --> http://www.mazdaspeedy.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by arildh

Er det denne Ronnie Krabberød som har det med å si "Nå må vi GASSE GASSE GASSE GASSE GASSE GASSE!!!" og som ikke vet bak frem på en en gatebil, turbo, folkeskikk eller generelt hva som har skjedd på bilfronten etter 1960 tallet ?

Eller er det samme person som var speaker på Right On treffet (som var var veldig flink).

 

Vedkommende jeg sikter til var speaker i lag med Jan Erik L på gardemoen i 2002..

 

Nei, den du sikter til er Richard Bugge Andersen, han er fører og eier av en speed-shop som heter Pony Parts.

 

Ronnie Krabberød var speaker på Right On ja, han er eier, redaktør, journalist, fotograf, reklameselger og alt annet innen enmannsbedriften Right On.

Det er forresten han som er speaker sammen med Christer Abrahamsson vanligvis på Gardermoen.

Bjørn V. Pedersen

Norsk Dragracing Gardermoen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by NoFear

jeg kommer.... alle tiders helg med Gardermoen lørdag og opp til Våler søndag på VACN sitt hovedtreff...:D :D

 

 

Burde ha vært der jeg oxo, synd de flytta det. Så for meg blir det banekjøring på Våler på lørdag og utstilling å mer kjøring på søndag regner jeg med. :)

 

 

Vært på en dag på stripen de 2 siste åra, kjempebra hvert år!!

Synd det kolliderer.... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår