Ostby Skrevet Juni 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 Originally posted by arildh Er det denne Ronnie Krabberød som har det med å si "Nå må vi GASSE GASSE GASSE GASSE GASSE GASSE!!!" og som ikke vet bak frem på en en gatebil, turbo, folkeskikk eller generelt hva som har skjedd på bilfronten etter 1960 tallet ? Eller er det samme person som var speaker på Right On treffet (som var var veldig flink). Vedkommende jeg sikter til var speaker i lag med Jan Erik L på gardemoen i 2002.. Satan for en traumatisk opplevelse! Så lenge Jan Erik var speaker, så var gardemoen det beste treffet. Men etter Mr. GASS GASS GASS kom inn å ødela allt, ble det kjedelig. Var ikke bra speaker der i fjor heller.. Siter Moped x EVO VI TME x Ducati 748r Solgt =(( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars_b Skrevet Juni 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 er det noen som kan legge ut en link til et kart eller no på hvor det er - har aldri vært der før Siter Les signaturreglene: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet Juni 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 Krabberød er vel en mye bedre showman en denne fordømte dusten av en autofil fant...... Men dere verdsetter kanskje ikke at mannen har litt kunskap om det som skjedde for endel år siden..... å han kjørt vel racing mens flesteparten av dere, nye i bil verden ennå sugde pupp fra mor......:D Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arildh Skrevet Juni 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 "Looking back is the first sign of aging and decay" Siter 2004 Mazdaspeed MX-5 Turbo Blog om bilen min --> http://www.mazdaspeedy.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet Juni 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 Lars_B: Du kjører e6 fra oslo mot hamar, tar av ved Hauerseter (2km nord for avkjøringa til Jessheim) så kjører du bare mot Vilberg, så er det skiltet videre... kan jo se på kartet her: Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242TIC Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 må føye meg i rekken av de som er tilhengere av aoutofile Larsen gitt...ålreit at de andre gutta har kunskap,meeen kan bli litt tørt til tider...men men..gardermoen er gardermoen :D får se om jeg får rota meg oppover (burde være hjemme å sveise på prosjektet :D ) noen som har sett været?mener jeg hørte rykte om regn etc... Siter * Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++ * Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++ Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 Håper det er noen som drar dit for å se på kjøringa også da, og ikke bare for å høre på spekaer'n ;) Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelman Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 Originally posted by cREATURe Håper det er noen som drar dit for å se på kjøringa også da, og ikke bare for å høre på spekaer'n ;) Blant annet meg :) Kommer det noen kjente profiler dit i år da..? Noen som gidder å forklare veien dit for meg når jeg kommer nordfra RV4..? På forhånd takk :) Siter -98 BMW Touring M-Sport -87 Golf MK2 - Solgt -82 Fiat 127 Sport - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 Er ikke så stø når det gjelder veinavn, rv4 er vel den som går fra oslo til hadeland gjennom nittedal? hvis du veit veien til flyplassen på gardermoen så kan jeg forklare deg veien derifra.. Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 Originally posted by Celeborn Blant annet meg :) Kommer det noen kjente profiler dit i år da..? Noen som gidder å forklare veien dit for meg når jeg kommer nordfra RV4..? På forhånd takk :) Ganske mange, står litt på BE4YOu forumet om hvem. Kjører du over Skjerva så kjører du mot Gardemoen.( ;) ) og svinger av til venstre der det står militærflyplass/anlegg. Så bortover noen morsomme svinger og til venstre(står skilt) inn på grusvei. Over "nyveien" Tar du mot Hurdal og så til venstre igjen mot militæranlegget et stykke borti der.... og så til venstre igjen der det står skiltet. Husker ikke helt da, men bruker å finne fram når jeg kjører selv. Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 Originally posted by Breisladdern Er ikke så stø når det gjelder veinavn, rv4 er vel den som går fra oslo til hadeland gjennom nittedal? hvis du veit veien til flyplassen på gardermoen så kan jeg forklare deg veien derifra.. Vi behøver ikke kjøre rundt der. ;) Kommer fra andre siden. :cool: Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 regnet med at dere kom nordfra ja. ville bare være sikker på at vi snakket om samme riksvei. Det letteste er nok å kjøre "rundt" flyplassen, der du har de morsomme svingene, fin strekning det der faktisk. Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FireFox Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 Hvis jeg får tid kommer jeg innom en tur. Blir det mye folk tro?:rolleyes: Siter - 88mod Toyota Supra 3.0 T - 82mod Toyota Carina 1.6 DX x 96mod Toyota Carina E 1.8L x 87mod Toyota Celica 2.0L GTI x 86mod Toyota Carina II 1.6L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sea_West Skrevet Juni 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 Borabora eller hva du het. tror du at du kan legge ut linken til siden der det står??? Siter "Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond. - BMW E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kinx Skrevet Juni 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 Originally posted by Kid-A Stemmer! Jan Erik hadde ikke mulighet i år... Så det blir Ronnie "leppa fra øst" Krabberød som skravler i år igjen, og han avbrytes av meg når jeg ikke er ute og knipser :cool: Ronnie er et vandrende leksikon innen dragracing, og jeg (ja jeg heter Arild) topper det hele med litt fakta om gatebiler... Dere gjorde en bra jobb i fjor. Hadde Jan Erik kommet, hadde jeg latt være å komme.. klarer ikke mer enn "so much" fra han. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg