El_diablo Skrevet Juni 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2004 Fant denne artige filmsnutten på nettet, vet ikke om det er non som har sett den før... Skal ikke røpe for mye, den viser i hvertfall hva som skjere hvis du drar vogn med alt for liten bil... ;-) Høyreklikk, lagre som! 3,4 MB Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Juni 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2004 haha..hva faen som skjer der a???:D Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HellBound Skrevet Juni 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2004 Har blitt posta her før, men er tidig den der hehe.. Stakkars fyr :) Siter BMW 325i Sleden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.R.Giulietta Skrevet Juni 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2004 ser ikke helt ut som om bilen klarer å holde igjen vogna. Hvordan i all verden kunne noen tro at det der virkelig kom til å fungere? hehe LOL Siter Alfa Romeo Giulietta -84 prosjekt Alfa Romeo GTV6 -85 Alfa Romeo GTV6 -84 corsabil Alfa Romeo 75 QV -91 bruksracer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaT Skrevet Juni 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2004 haha! idiot! men skal det ikke egentlig være bremser på campingvogna også a? Siter 1989 Audi Coupe 2.3E 1990 Volvo 740 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eelo Skrevet Juni 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 Det beste er jo kommentaren til en av syklistene.. "It's running a bit rich" :D :D Siter 94 Pug405GTX x -86 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyreX Skrevet Juni 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 Å gud som jeg lo... jeg bare lo og lo og lo.. :op :D Siter - Volvo V70 '05 2.0T - Volvo 240 '83 B23A/M46 x Nissan Sunny 1.6 SLX x Suzuki RMX '04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet Juni 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 Originally posted by RaT haha! idiot! men skal det ikke egentlig være bremser på campingvogna også a? konge!! ler som jeg griner. det er bremser på campingvogn, men de virker bare i framover retning, ikke bakover. Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_diablo Skrevet Juni 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 Er det bare meg? Jeg syns bilen strever noe inni helvete for å komme opp, så klarer ikke den mer og triller bakover? Eller er det han som er så dum å rygge? Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Juni 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 Originally posted by Italiano power Er det bare meg? Jeg syns bilen strever noe inni helvete for å komme opp, så klarer ikke den mer og triller bakover? Eller er det han som er så dum å rygge? Stemmer nok det! Den greier ikke å dra campingvogna ser det ut som. Så jævlig genial film! lol lol Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaT Skrevet Juni 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 Originally posted by rfPolo det er bremser på campingvogn, men de virker bare i framover retning, ikke bakover. er det logiskt a? hvordan skal den klare å bremse ene veien men ikke den andre? kanskje han ikke hadde kobla på bremsene eller noe i det heletatt... Siter 1989 Audi Coupe 2.3E 1990 Volvo 740 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet Juni 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 Originally posted by RaT er det logiskt a? hvordan skal den klare å bremse ene veien men ikke den andre? kanskje han ikke hadde kobla på bremsene eller noe i det heletatt... bremsen ligger i "armen" du kobler på hengeren med, så når du bremser, så blir den trykt sammen, og hengeren bremser, men den virker ikke andre veien, got it? Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dice Skrevet Juni 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 Old news!assman Det er jo seff ikke en ekte film, men reklame for noe. Kisen her har moddet litt, bla tatt vekk det siste som var reklamen for et produkt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaT Skrevet Juni 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 Originally posted by rfPolo bremsen ligger i "armen" du kobler på hengeren med, så når du bremser, så blir den trykt sammen, og hengeren bremser, men den virker ikke andre veien, got it? åja trodde det var noe elektisk med den kontakta man kobla på jeg... hmm...da har jeg lært noe nytt i dag også :D Siter 1989 Audi Coupe 2.3E 1990 Volvo 740 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet Juni 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 Originally posted by RaT åja trodde det var noe elektisk med den kontakta man kobla på jeg... hmm...da har jeg lært noe nytt i dag også :D hehe, lærte noe nytt igår jeg og, var en kollega som fortalte det til meg;) Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg