hfracing Skrevet Oktober 25, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2002 sitter og planlegger lite småfix på min golf 2 gti 16v sugemotor i vinter... lurer på en ting.. kompresjon.. tror den er på 10:1 eller no sånt nå.. er det noe og hente på og øke kompresjonen littegrann?hvis jeg i allefall skal få planslipt toppen. Noen som har noen meninger ang temaet og øke komp på 16v motorn.. kan jeg få problemer med lite klaring(stempel <-> ventiler). er det noen andre generelle trimmetips og ting jeg bør gjøre med 16v motorn.. (kammer, KN filter(sitter på), grenrør, 2,5" eksos(sitter på), få fiksa litt på toppen, og eventuellt få justert og herja litt med sprutet... er ting jeg har planer om Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfRallye Skrevet Oktober 25, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2002 Er ikke Audi 5E oppvarmingsregulator et av triksene da?? Synes å ha lest det. Siter mvh F.L. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg