acoupe Skrevet Juni 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2004 Jeg er ute etter blåe pærer til frontlysene og tåkelysa mine. Har testen noen ice blue pærer fra torshov, men de funka så absolutt ikke. Har også prøvd pærelakk men pærene ble for varme slik at lakken ble borte. Er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt blåe pærer som lyser blått ? litt xenon aktig... Vil at lysene skal bli litt som disse, kanskje LITT blåere. Og pærerne burde vel ha en ca sånn blåfarge på seg som denne : Noen som kan hjelpe meg ? mvh stian Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juni 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2004 noe sånnt noe kanskje, men i norge..noen som vet om steder man får det i norge? Blue bulbs Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjernen Skrevet Juni 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 Du får noen som ikke er helt godkjent hos det offentlige da,,,,, Det er hetter til å tre over H4 pærene i hovedlysa og de gir et slikt lys,et lite minus er at de stjeler litt lys men det kompenserer du med litt sterkere pærer, de har de på Eiker og mulig på Thorsov eller bilextra.... Et minus til er at de kun passer til H4...... :( Jeg har slike på bilen, og de funker fett :cool: Siter imstupid "Veteran-råner" Das Blitz 4 ever.... Wagen und Bayer sugen...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Juni 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 Monter Xenon.. :) Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juni 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 og xenon konvertere en audi coupe fra 91 er nok ikke det letteste/billigste for en kjøreglad ungdom :) men de hettene?? funker det virkelig..hva slags stoff er de av da?? de vanlige plasthettene smelter jo,, Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Juni 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 http://alesund.vwaudi-club.no/garasje/xenon.html :) Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juni 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 man kan vel ikke xenon konvertere biler uten elektrisk høydejustering av hovedlysene fra inne i kupeen..? husker ikke om acoupe har det. dessuten er det skamdyrt og xenon konvertere.. pærehetter, gi oss info Hjernen! :D Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2004 Kjøp Osram cool blue pærer. Bil-xtra har sånne. Gir et hvitt blåaktig lys... Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Juni 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2004 er selveste glasset på pæra blå ? Har noen pærer der glasset er blått i ett bilblad. Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Juni 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2004 http://www.usbildeler.no/Bil/Xenon.asp Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juni 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2004 hmmm er dette lovlig a bjørn? Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Juni 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2004 Det dem ikke vet, har dem ikke vondt av! Det dem vet, skal dem bare drite i;) Sier at jeg har Xenon når jeg blir spurt:) Dem er på 100watt, så det er lys nok! Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juni 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2004 fint slagord :) burde funke detta stian? Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjernen Skrevet Juni 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 Originally posted by Mandel pærehetter, gi oss info Hjernen! :D [/b] De er laget av et tynt glass som ser ut som lyspære til moped, bare at de er farget blå uten å gi et direkte blått lys, og de koster ca 150.- på eiker hvis ikke jeg husker feil..... Siter imstupid "Veteran-råner" Das Blitz 4 ever.... Wagen und Bayer sugen...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg