Klovny Skrevet Juni 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2004 Dårlig med oppmøte! jeg gikk fikk fartsbot! to prikker og 3200 i bot! Siter Mitsubishi Galant 1,8 ut å ta stripa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Junior High Skrevet Juni 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 Originally posted by Klovny Dårlig med oppmøte! jeg gikk fikk fartsbot! to prikker og 3200 i bot! :op :op Den e lei hehe Siter 01mod Skoda Octavia 1.8T L&K edition STV Ford Focus WRC (RC) ---------------------------------------- X 90mod Golf II Sport X 90mod Ford Transit (Russebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_diablo Skrevet Juni 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 Jeg holdt på å smelle med en 240, når jeg skulle prøve meg på litt morro... Det var etter meeten var over btw. Jeg ga full gass bortover plassen og bråsvingte... Har fwd, men bilen klarte faktisk svingen ganske bra. Men jeg spant så blårøken sto. Plutselig foan meg hadde 240`n stoppe. Han så meg i speilet og var redd for at jeg skulle kjøre rett i han, så han skulle kjøre unna. Men satt den i revers. Og rygget i mot meg. Jeg så at han kom faretruende nært, så jeg slapp gassen. I det jeg gikk av den, kom rompa ut og jeg klarte å rette opp å bråstoppe... Akkurat da fikk han satt bilen i riktig gi og kjørt forover igjen og jeg bråstoppet 20 cm i fra fangeren hans... :eek: En hyundai Elantra så hva jeg gjorde å skulle prøve på det samme, men den bilen hadde ikke litt bakke kontakt. Den gjynget så vi satt å gispet, trodde den skulle gå helt rundt. Han mistet fullsetndig kontrollen... Så spratt bakluken opp og alt som lå baki fløy alle veier utover p plassen. Og han raste avgårde like fort som han kom med bakluken oppe...:D Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 3 GTD Special Skrevet Juni 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 fy faen for et dårlig oppmøte da, dette er skuff i fra alle rånere rundt om... No må vi skjerpe oss litt her... mvh Siter - 2002 Passat TDI 4 Motion - 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976 - 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951 (x) 1993 Golf 3 GTD Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Juni 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 Originally posted by Golf 3 GTD Special fy faen for et dårlig oppmøte da, dette er skuff i fra alle rånere rundt om... No må vi skjerpe oss litt her... mvh Jeg så bilen din ved Radio Bjørn i går kveld. :) Mye penere enn første gangen jeg så den i fjor. hehe. :D Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolla_RS Skrevet Juni 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 Originally posted by Golf 3 GTD Special fy faen for et dårlig oppmøte da, dette er skuff i fra alle rånere rundt om... No må vi skjerpe oss litt her... mvh Det er jo kansje ikke et sjakk trekk å legge slike treff til Lørdags kvelden. Jeg var innom en tur, men stakk da det ikke var mer enn 10-12 biler. De fleste velger nok flasken istedet for biltreff på Lørdagen, spesiellt på en sånn dag som i går. Siter 96. Volvo 850 stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Juni 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 Valgte å skru heller jeg. Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klovny Skrevet Juni 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 ja men då må det jo kunne mekkes et treff en fredag en dag! må ha et sjikkelig treff en gang! hadde gjort seg! det var kontroll på veien ut der så jeg snudde bare på plassen og hjem å drakk meg drita! :( Siter Mitsubishi Galant 1,8 ut å ta stripa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_diablo Skrevet Juni 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 Kjipt med oppmøte denne gangen. Har laget en liten film som viser treffet på sitt beste... Litt dårlig kvalitet, (Digitalt f. apparat + at det kuket seg, moden for utskiftning) http://www.x-cars.net/Diverse/ikeam.wmv Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phower Skrevet Juni 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 Hadde det greit nok, men synes det burde kommet flere folk, legge det til en fredag neste gang kansje? Siter Just For Fun 91 Mazda Rx7 cab 87 Hilux 4x4 2,4D 83 Honda XL 250 R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 3 GTD Special Skrevet Juni 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 eller en søndag utpå kvelden :d Siter - 2002 Passat TDI 4 Motion - 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976 - 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951 (x) 1993 Golf 3 GTD Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klovny Skrevet Juni 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 søndager jo egentlig bra fordi då er det jo ikke noe annet å finne på! i sånn ca åtte tiden! eller? Siter Mitsubishi Galant 1,8 ut å ta stripa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phower Skrevet Juni 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 Søndag høres bra ut. Skulle bare satt en dato. For eksempel 27/6 Siter Just For Fun 91 Mazda Rx7 cab 87 Hilux 4x4 2,4D 83 Honda XL 250 R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolla_RS Skrevet Juni 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 Søndag er den beste dagen. Da sitter jo alle bare hjemme å kjeder ræven av seg uansett. Fredagen er alle sliten etter en hel uke på jobb. Tror nok det blir mer suksess med søndag. Å begynne i 7-8 tiden er ikke dumt. Da blir det ikke så jævli seint før man er hjemme igjen (er jo ikke alle som bor i Åsane ;) ) Det er jo litt kult å se på bilene i dagslys også. Siter 96. Volvo 850 stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Juni 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 Ja, søndag er en bra dag. Kan jo begynne tidligere enn 7-8 og, er jo ingenting som skjer på en søndag uansett. Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg