Gå til innhold

Ikea Meet I Bergen?

Ranger emnet


Klovny

Anbefalte innlegg

  • Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg holdt på å smelle med en 240, når jeg skulle prøve meg på litt morro... Det var etter meeten var over btw. Jeg ga full gass bortover plassen og bråsvingte... Har fwd, men bilen klarte faktisk svingen ganske bra. Men jeg spant så blårøken sto. Plutselig foan meg hadde 240`n stoppe. Han så meg i speilet og var redd for at jeg skulle kjøre rett i han, så han skulle kjøre unna. Men satt den i revers. Og rygget i mot meg. Jeg så at han kom faretruende nært, så jeg slapp gassen. I det jeg gikk av den, kom rompa ut og jeg klarte å rette opp å bråstoppe... Akkurat da fikk han satt bilen i riktig gi og kjørt forover igjen og jeg bråstoppet 20 cm i fra fangeren hans... :eek:

 

En hyundai Elantra så hva jeg gjorde å skulle prøve på det samme, men den bilen hadde ikke litt bakke kontakt. Den gjynget så vi satt å gispet, trodde den skulle gå helt rundt. Han mistet fullsetndig kontrollen... Så spratt bakluken opp og alt som lå baki fløy alle veier utover p plassen. Og han raste avgårde like fort som han kom med bakluken oppe...:D

EL DIABLO Alias Italiano Power

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fy faen for et dårlig oppmøte da, dette er skuff i fra alle rånere rundt om...

 

No må vi skjerpe oss litt her...

 

mvh

- 2002 Passat TDI 4 Motion

- 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976

- 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951

(x) 1993 Golf 3 GTD Special

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Golf 3 GTD Special

fy faen for et dårlig oppmøte da, dette er skuff i fra alle rånere rundt om...

 

No må vi skjerpe oss litt her...

 

mvh

 

 

Jeg så bilen din ved Radio Bjørn i går kveld. :) Mye penere enn første gangen jeg så den i fjor. hehe. :D

^RaCk^ @ Efnet

Robert Krondorfer

 

]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Golf 3 GTD Special

fy faen for et dårlig oppmøte da, dette er skuff i fra alle rånere rundt om...

 

No må vi skjerpe oss litt her...

 

mvh

 

Det er jo kansje ikke et sjakk trekk å legge slike treff til Lørdags kvelden. Jeg var innom en tur, men stakk da det ikke var mer enn 10-12 biler. De fleste velger nok flasken istedet for biltreff på Lørdagen, spesiellt på en sånn dag som i går.

96. Volvo 850 stv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søndag er den beste dagen. Da sitter jo alle bare hjemme å kjeder ræven av seg uansett. Fredagen er alle sliten etter en hel uke på jobb. Tror nok det blir mer suksess med søndag. Å begynne i 7-8 tiden er ikke dumt. Da blir det ikke så jævli seint før man er hjemme igjen (er jo ikke alle som bor i Åsane ;) ) Det er jo litt kult å se på bilene i dagslys også.

96. Volvo 850 stv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår