wang911 Skrevet Oktober 25, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2002 Signaturen som de fleste har inneholder flere biler sykler osv. Er dette noe dere eier nå, eller? Om man skulle ramse opp alt man har hatt tidligere ville jo sikkert manges liste bli veldig lang. eg bare lurer... :) Siter "Real cars are designed to carry only two people - anything else is just a bus" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magzmod Skrevet Oktober 25, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2002 Flere her har skrevet : - x foran kjøretøy de ikke har lenger og: - foran kjøretøy de har.. ikke så dumt det :) Grattis med mx-5! Blir du aktiv her på forumet igjen da eller? Siter - magz - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet Oktober 25, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2002 at noen velger og skrive i signaturen hvilken bil de har og hvilke biler de har hatt er det noe de velger selv, personlig sjønner jeg ikke poenget med og opplyse verden om hvilke biler man har hatt før.. men og skrive hvilken bil man har nå er greit og vite :) Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wang911 Skrevet Oktober 25, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2002 Takker og bukker, jeg skriver også det jeg har nå :) Om jeg kommer til å bli aktiv på forumet? Det er jobben som avgjør det.. :) Håper jeg får vært hær så mye som mulig. :) Siter "Real cars are designed to carry only two people - anything else is just a bus" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vakuum Skrevet Oktober 25, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2002 Alle kan da lett se hvilken bil jeg råner rundt med! selv om jeg har knekt for styringa og trenger litt rep, men motoren går bra! =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg