TommyTott Skrevet Juni 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 Jeg har 0 peil på motor og slikt, men jeg vil jo gjerne drive litt med bil fordet.. Derfor begynte jeg i går med å fikse litt på interiøret. Plukket ut en del av dashbordet, dørbladene og taket. Planene er å lakkere dashbordet og trekke om stoffet i dørene og taket. Videre så blir det vel kanskje noe på gulv og seter. Bilder kommer snart. Når det gjelder lakkering av plast, hvilken lakk er da bra. Hadde vært fint om det var en lakk som går ann å kjøpe på biltema/bilextra eller lignende butikker i oslo området. Samme med stoff til dør/tak, hvor kan jeg få tak i dette? Siter --------------------------------------- 1994 Mazda Mx-3 1,8 V6 x 1998 Ford Fiesta Flair (R.I.P) x Aprilia RS 50 --------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
red-5 Skrevet Juni 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 Er det slik stoff du tenker på? Det kommer i fargene blått, rødt, gult og sort. koster ca.398,- for løpemeteren (1,0x1,4m). Han som importerer det kan treffes på tlf.35555946 Siter http://www.bilstereoexperten.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyTott Skrevet Juni 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 Det hadde vært konge å trekt alt i bilen sånn, med det blir for dyr og for vanskelig. Men tenkte mer på skai, eller sånn som det svarte på det bilde. Kan skaffe det fra gamle jobben, men har ikke rabatter der lenger, så det er sikkert billigere et annet sted. Noen som veit om noen steder i oslo området som har skai billig på rull?? Tenkte kanskje jeg skulle ta meg en tur til grønnland i dag, er jo så mye stoff butikker der... Siter --------------------------------------- 1994 Mazda Mx-3 1,8 V6 x 1998 Ford Fiesta Flair (R.I.P) x Aprilia RS 50 --------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daho Skrevet Juni 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2004 Tekstil får du på bilextra, en rull holder til en hattehylle og siden av hattehylla. Koster 110Kr Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Desember 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2004 Originally posted by TommyTott Det hadde vært konge å trekt alt i bilen sånn, med det blir for dyr og for vanskelig. Men tenkte mer på skai, eller sånn som det svarte på det bilde. Kan skaffe det fra gamle jobben, men har ikke rabatter der lenger, så det er sikkert billigere et annet sted. Noen som veit om noen steder i oslo området som har skai billig på rull?? Tenkte kanskje jeg skulle ta meg en tur til grønnland i dag, er jo så mye stoff butikker der... Fant du ut av dette med Skai? Har tenkt på noe av det samme selv å lurer litt..... Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erbjoer Skrevet Desember 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2004 kjenner en i Lillehammer som selger skai, den eneste til min kjennskap. Han skal ha 250 kr pr løpemeter,, er vel 1*1,4 m . Dersom noen skal ha, kan jeg være behjelpelig til dette, mot gjentjenester :) Han driver i en garasje, og kikker nok ikke innom her så ofte... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jensemann Skrevet Desember 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2004 Originally posted by erbjoer kjenner en i Lillehammer som selger skai, den eneste til min kjennskap. Han skal ha 250 kr pr løpemeter,, er vel 1*1,4 m . Dersom noen skal ha, kan jeg være behjelpelig til dette, mot gjentjenester :) Han driver i en garasje, og kikker nok ikke innom her så ofte... I en butikk i haugesund kosta det 120kr løpemeteren. 250kr var dyrt. Siter '84 Alfa Romeo GTV6 '92 BMW E34 520iA (bytta i alfa) '82 BMW E28 535iA (solgt) '84 BMW E30 318i (skrota) '87 Honda Accord 2.0 EXi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DuRk Skrevet Desember 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2004 Originally posted by Jensemann I en butikk i haugesund kosta det 120kr løpemeteren. 250kr var dyrt. Hvilken butikk da? Skal selv begynne på et slikt prosjekt, og er åpne for alternativer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jensemann Skrevet Desember 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2004 Husker ikke navnet.. Når du kjører fra flotmyr buss-sentral, gjennom rundkjøringen, rett fram, ned mot sentrum på den forkjørsveien, så ligger den til inn til høyre rett før forkjørsveien tar slutt... Er ikke så veldig kjent i Haugesund så jeg kan ikke forklare bedre.. Edit: Sjekka på gulesider.no.. Ned/vest tuhauggata.. så skal du inn til høyre på enten sørhauggata eller haraldsgata. Siter '84 Alfa Romeo GTV6 '92 BMW E34 520iA (bytta i alfa) '82 BMW E28 535iA (solgt) '84 BMW E30 318i (skrota) '87 Honda Accord 2.0 EXi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DuRk Skrevet Desember 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2004 Originally posted by Jensemann Husker ikke navnet.. Når du kjører fra flotmyr buss-sentral, gjennom rundkjøringen, rett fram, ned mot sentrum på den forkjørsveien, så ligger den til inn til høyre rett før forkjørsveien tar slutt... Er ikke så veldig kjent i Haugesund så jeg kan ikke forklare bedre.. Edit: Sjekka på gulesider.no.. Ned/vest tuhauggata.. så skal du inn til høyre på enten sørhauggata eller haraldsgata. tusen takk skal du ha... Får ta turen ned i morgen for å sjekke priser. Gjør meg ingenting å betale noen lapper for dette. Og skai er jo bedre enn ingenting;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svaggen Skrevet Desember 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2004 kan det være tøgersen? Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg