VWfanatic Skrevet Juni 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 Noen som har noe erfaring med lakkeringsfirmaene rundt om i grenlandsdistriktet? skal lakkere panseret på Corradoen min etter at fetter`n min på 4år har tegnet kruseduller på det med stein... :( Syntes folk tar seg vel bra betalt, så hvis noen vet om noen flinke billige er jeg takknemmlig for tips. Siter - Audi 80 B4 x VW Corrado G60 1991 x -VW Boble Roadster cab 1972 x - Chevrolet G20 Starcraft 6.2D (fet russebil!) http://www.studio84.tk x -VW Golf IV 1.6 1999 x -Honda prelude 2.0i 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Logico Skrevet Juni 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 hey, prøv å ring tlf91676445, lite lakkerings verksted på Borgestad, fikk del lakkert en veteranbil hos han ifjor høst. Ok pris, og bra finish, hvis du ikke maser for mye på tid og pris da, kan fort bli litt kjipere da som regel. Er vel en viss mulighet for at han tar det under bordet også!;) Har hatt endel små annonser i varden. Ellers så er vel egentlig de som ligger bak bensinstasjonen ved Felleskjøpet øverst i Skien ganske ok på pris og flinke, er det Autotech de heter?, Skryte av at de skal ligge 30-40% lavere enn listeprisen på lakkering, vel å merke hvis du går rett inn i lakkeringverkstedet og spør da... De har visst en litt annen oppfatning av pris inne på kontoret!:rolleyes: Siter 07 VW Passat 2.0TDI Highline 99 VW Golf 1.6 61 Humber Super Snipe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWfanatic Skrevet Juni 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 Takk for tipsene, det haster egentlig litt så tror jeg tar kontakt med autotech. De heter vel egentlig GB autotech og driver med biloppretting, men kan jo hende de lakkere også. flere tips? Siter - Audi 80 B4 x VW Corrado G60 1991 x -VW Boble Roadster cab 1972 x - Chevrolet G20 Starcraft 6.2D (fet russebil!) http://www.studio84.tk x -VW Golf IV 1.6 1999 x -Honda prelude 2.0i 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Logico Skrevet Juni 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 Det var det de het ja, har eget lakkerings verksted de ja, driver med det også, i tillegg til opprettinga!;) Siter 07 VW Passat 2.0TDI Highline 99 VW Golf 1.6 61 Humber Super Snipe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaiFred Skrevet Juni 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 Originally posted by VWfanatic Takk for tipsene, det haster egentlig litt så tror jeg tar kontakt med autotech. De heter vel egentlig GB autotech og driver med biloppretting, men kan jo hende de lakkere også. flere tips? de heter KB autolakkering DA, GB autotech er ved siden av. Er absolutt verdt å ta kontakt med KB, har sett flere av arbeidene deres og har ikke annet enn positivt å si om de :) ikke lenge til bilen min skal opp dit og bli fin og blank :D Siter Life without knowledge is death in disguise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWfanatic Skrevet Juni 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 ringte KB autolakkering idag, fikk en pris en god del under det jeg har fått andre steder ja, så mye mulig jeg havner der... noen flere som har erfraing med disse? Siter - Audi 80 B4 x VW Corrado G60 1991 x -VW Boble Roadster cab 1972 x - Chevrolet G20 Starcraft 6.2D (fet russebil!) http://www.studio84.tk x -VW Golf IV 1.6 1999 x -Honda prelude 2.0i 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg