tcr Skrevet August 4, 2004 Rapporter Share Skrevet August 4, 2004 Originally posted by Øyvind Ryeng tcr: Tør jeg spørre hvor ille turbolaggen i denne er? Du må vel opp på nærmere 5.000 omdreininger under maks belastning før du får maks ladetrykk på denne? GT40'en med sitt store skaft og tunge (les: store) impellerhjul er alt annet enn enkel å få fart på, selv om den er kulelagret... Men en perfekt dimensjonert eksosmanifoild vil kanskje holde eksosgasshastigheten stor nok til å få fart på 'an? Ikke det tidligste ladetrykket nei, lader 1 bar på 4900, men har jo like mye moment som original på 4500. har enda ikke rukket å få prøvd motoren i bilen etter benking. Gleder meg til det da.... Siter x-Kadett c cosworth 526 hk http://www.grombil.com x-Ktm 525 SuperMotard Ducati 998 testastretta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet August 4, 2004 Rapporter Share Skrevet August 4, 2004 tcr: Ah, det var jo slett ikke ille da. Hvor høyt spinner du maskinen? Opp mot 7-5, kanskje? Ikke min, men her er en _pen_ Coupé: Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tcr Skrevet August 4, 2004 Rapporter Share Skrevet August 4, 2004 I benken så dro vi 8000 på den, men la sperra på 7700, då maxeffekten var på 7500-7600. Den gikk ned igjen på 7700. Bilen veier jo ikke mere enn 900 med full tank, så den skal vel skyte fart. Bmw E30 bakstilling, så jeg håper det sitter endel bedre enn den stive originale akselen....:) Skikkelig flott bil du har da! Har lakkert min jeg oxo nå. Skal se om jeg får lagt ut noen bilder. må ta de først da men.... Siter x-Kadett c cosworth 526 hk http://www.grombil.com x-Ktm 525 SuperMotard Ducati 998 testastretta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet August 4, 2004 Rapporter Share Skrevet August 4, 2004 Originally posted by KadettC16v Kommer ikke inn på akutt-galskap siden... :rolleyes: hmm.. den er visst nede.... :rolleyes: Skal se på saken Originally posted by ElCamino hvordan er opningen på dørene åp denne bilen?[/] [/Quote] Akkurat nå må vinduet stå oppe ;) Men det skal monteres elektriske døråpnere. Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet August 4, 2004 Rapporter Share Skrevet August 4, 2004 Originally posted by tcr Skikkelig flott bil du har da![/Quote] Bare for å rydde opp i eventuelle misforståelser på forhånd: Den sorte C-Coupéen jeg postet bilde av er ikke min, jeg bare fant bildet slengt ute på nett, men den var så jævlig stilig at jeg ikke kunne la være å poste den. Selv kjører jeg grevling; se signatur. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tcr Skrevet August 15, 2004 Rapporter Share Skrevet August 15, 2004 Her er noen bilder av prosjektet mitt, holder på med taktrekk som dere sikker ser. BMW bakstilling (delt bakaksel) og cosworth 2.0 turbo 526 hk og 537 Nm. Ikke så lenge før den skal ut på veien å prøves nå!!! http://www.home.no/abracing Siter x-Kadett c cosworth 526 hk http://www.grombil.com x-Ktm 525 SuperMotard Ducati 998 testastretta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tcr Skrevet August 15, 2004 Rapporter Share Skrevet August 15, 2004 Siter x-Kadett c cosworth 526 hk http://www.grombil.com x-Ktm 525 SuperMotard Ducati 998 testastretta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tcr Skrevet August 15, 2004 Rapporter Share Skrevet August 15, 2004 Siter x-Kadett c cosworth 526 hk http://www.grombil.com x-Ktm 525 SuperMotard Ducati 998 testastretta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet August 15, 2004 Rapporter Share Skrevet August 15, 2004 fet bil! går sikkert veeldig godt også! :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|NitroBoy| Skrevet August 20, 2004 Rapporter Share Skrevet August 20, 2004 Opel og Ford? Siter Mortiz__ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fluid Skrevet August 20, 2004 Rapporter Share Skrevet August 20, 2004 Nei, Opel og Cosworth :) Siter '99 BMW 520iat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|NitroBoy| Skrevet August 20, 2004 Rapporter Share Skrevet August 20, 2004 heh, cosworthmotor i en opel.. henger ikke helt sammen veh!! Siter Mortiz__ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet August 20, 2004 Rapporter Share Skrevet August 20, 2004 Originally posted by |NitroBoy| heh, cosworthmotor i en opel.. henger ikke helt sammen veh!! Blir vel det samme som å si cosworthmotor i en Formel 1 bil!!!:rolleyes: Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fluid Skrevet August 20, 2004 Rapporter Share Skrevet August 20, 2004 Og du vet at verdens mest-vinnende formel 1 motor er en cosworth ? By the 1970s, the Ford-Cosworth DFV was already the most successful engine in F1, and would dominate the sport for 16 racing seasons - an astonishing record which is never likely to be matched. For eight years DFV-engined cars won 10 or more Grand Prix in a season and in 1973, all 15 races were won by Ford-Cosworth DFV-engined cars. Siter '99 BMW 520iat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|NitroBoy| Skrevet August 20, 2004 Rapporter Share Skrevet August 20, 2004 Ok.. deres meninger det!! Men jeg mener ihvertfall det at ford hører til ford og ikke opel... Siter Mortiz__ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.