Gå til innhold

Scooter uten hjem.

Ranger emnet

aregar

Anbefalte innlegg

Om jeg kjøper meg det blir det bare til småkjøring og ser ikke helt poenget med hjelm for 500 meters kjøretur..

Lengste blir vel et par km..

30 minutter og gå...MAX :D

Sykkler jo uten hjelm også, og det går da like fort i nedoverbakker =D

1997 Mercedes E 230 Classic

1998 Audi A8 2.5 TDI Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aregar: ikke vær så dum å kjør uten hjelm. Det er tross alt BILER ute på veien også. Menmen.. Det er ditt hue. Ikke kom til meg og klag når en mongo av en bilist kjører deg ned så du blir slengt i bakken og huet ditt knuser.... :mad:

Btw: det er MULIG jeg har en hjelm du kan få kjøpe av meg. Men den skal jeg ha en del for. Kosta en del når den var ny. NZI halvhjelm i carbonfiber. veier bare ca 900 gram. Kjenner ikke at den er på omtrent. ;)

The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er idiot viss du kjører uten hjelm.

Men er nok 750kr i bot.

kjøp deg halv-hjelm du.

Ganske greitt til sann små-kjøring.

Sjølv om eg har hørt enkelte skrekk-historier med folk som har hatt halv-hjelm og fronta mot ein bil.

Cluet var at bilen hadde tak-grind, kjeven hengte seg opp osv.

Skal ikkje gå god for at det er sant, men kan tenke meg smerta.

Du blir vant til hjelm, sjølv om sveisen kanskje blir litt ødelagt en gang i blant, men så femi er oss vel ikkje, eller???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Driver

hvis du ikke skaffer deg legeerklæring på at du får vondt i hodet/får klaustrofobi når du har på deg hjelm da.

Ja da har du faen meg ingenting i trafikken og gjøre heller, skulle han f.eks bli sponset med en cab av staten når han fyller 18 år da.

aregar; Bruk hjelm om det er 10 eller 1000000 meter du skal, blir jo like idiotisk som de tullingene som ikke bruker selen for kameraten ikke gjør det.... BRUK HJELM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

en hjelm koster jo bare en 900kr så hvorfor ikke koste på seg en og berge livet?!!;)

03 Bmw E46 320 cab[Apr09-] 93 Bmw E36 318I[jul10-]

X:92 Bmw E36 318is sedan[juni07-sept09] X:93 Bmw E36 325 Cab[mar07-aug07]

X 04 VW Golf V FSI Sportline[nov06-apr07] X 85 VW Jetta 1,6L[des09-Aug10]

X:92 Mazda Mx-3[okt04-aug06]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Driver

hvis du ikke skaffer deg legeerklæring på at du får vondt i hodet/får klaustrofobi når du har på deg hjelm da. Men ikke veldig smart å kjøre uten, kjenner d sikkert godt ved evnt velt.....

ja om dette var for 1år siden, må nok si at denne regelen ikke gjelder lengre :) har nok kommet noen med høyere iq i regjeringen...

[-] `93 Mondeo Si Sport

her kan du grille loffen din tralalalalaaa

Lenke til kommentar
Del på andre sider