Kebab gud Skrevet Juni 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 Supraen går bedre .. så da sier jeg .. Porsche!! nei jeg mener Supra!! [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benzin Skrevet Juni 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 SUPRA UTEN TVIL! dessuten har porche eiere mindre sex =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet Juni 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 Originally posted by ivers Han kommer fra forum.hardware.no. Han prøver å hevde seg her med mest posts. Mao. Tulling. Jasåklart .. Du er minst like saklig som vanlig hvertfall :) God Jul og godt nyttår (ikke bruk juleaften på å spamme på irc denne gang da, get a life ;) ) Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MMORE Skrevet Juni 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 Tok litt tid før jeg så supra'en :cool: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy-NSR Skrevet Juni 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 Stemmer det. Renault Megane 96' * VW Golf 2 86' * Ford Fiesta 1.1L (Morfar edition) * Honda NSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg