Cchris Skrevet Juni 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 Hva kan være årsaken til at det kommer knirke/ knekke lyder i ca. 2-3 sekunder når jeg bremser og når jeg skal ta igang igjen? Noen som veit? Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet Juni 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 hehe.. ffordi du kjører golf? ;) Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Juni 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 haha...men lyden er ganske irriterende. Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Juni 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 Du må prøve å lokalisere lyden litt mer. Kan være mye rart men siden det har med aks/de-aks så vil jeg holde en knapp på dempere. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Juni 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 Det høres ut som det kommer forfra.. Særlig når jeg trykker inn bremsen i fart, men også litt når jeg skal kjøre etter at jeg har stått stille.. Bare lurte på om det kunne vært noe med bremsene, men jeg veit ikke? Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaWeR Skrevet Juni 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 ta en titt på motorfestene.. jeg dreit meg ut der.. bolten på det fremre motorfestet hadde løsnet.. da var det rett før motoren kom opp igjennom panseret.. det smalt greit under ax og nedbremsing. Siter x-1984 Golf2 GTI 1992 Golf3 VR6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Juni 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 Ok.. Skal se etter. Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetl0vB Skrevet Juni 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 det hadde jeg og kjørte fra 7mil nord for oslo til svenske rally med fremremottorfeste ødelakt.. var sikkrt på jeg skulle bli stående der jeg ass. .fy fuck og det samlt bra .. med aks og redusering ass Siter ..::Audi A4 Avant 1.9TDI::.. ..:x:Passat 1.8T Highline 99::.. Solgt!! ..:x:Golf Mk2 1985 Gti::.. Solgt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Juni 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 Uff... hehe... ikke bra... Men jeg trur ikke det er så ille på bilen min... det smeller ikke, men det er heller mer knirking/ knekking (vanskelig å forklare) når jeg bremser. Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Juni 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 Fikk løst problemet nå... Aner ikke hva det var, men jeg smørte bare litt CRC her og der + at jeg stramma noen hjulbolter som satt litt løst. Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaWeR Skrevet Juni 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 hjulbolter ja.. de er viktige.. kan fort bli dyrt hvis et hjul detter av :) bra du fikk fiksa det Siter x-1984 Golf2 GTI 1992 Golf3 VR6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Juni 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 hehe.. ja.. glemte å etterstramme det... menmen...fikk vel en lærepenge jeg da:rolleyes: Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daho Skrevet Juni 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 Originally posted by Kjetl0vB det hadde jeg og kjørte fra 7mil nord for oslo til svenske rally med fremremottorfeste ødelakt.. var sikkrt på jeg skulle bli stående der jeg ass. .fy fuck og det samlt bra .. med aks og redusering ass Har kjørt 3000km med fremremotorfeste ødelagt. Går fint det, man må bare ikke slippe gassen brått. Kjører jeg bilen går det fint, prøver noen andre stanger det under panseret. Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetl0vB Skrevet Juni 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 Vurdert og fikse det i steden for og rave rundt med deffekt :rolleyes: Siter ..::Audi A4 Avant 1.9TDI::.. ..:x:Passat 1.8T Highline 99::.. Solgt!! ..:x:Golf Mk2 1985 Gti::.. Solgt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daho Skrevet Juni 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 ja, men har 1.85kr på konto akkurat nå. Så jeg må vente litt til. Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg