Gå til innhold

Bilder av polos på nbs!

Ranger emnet

Blueboy

Anbefalte innlegg

LupoBOY....tanken var at fra 195 til 225 er det vel en vesentlig forskjell i bl a sporing på veien.....jeg kjører 195 og det tror jeg det sto foran på den røde også...........

Uansett så er jo hele løsningen veldig lite lovelig da,men kult til show........

Men var det ingen som tok bilde av den Poloen som fikk mest oppmerksomhet og mest berøring på NBS da???????????

Den gobilen som kjørte 1:22 uten olje...................................!

-2011 Skoda Superb.

-Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"
-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by PoloDude

LupoBOY....tanken var at fra 195 til 225 er det vel en vesentlig forskjell i bl a sporing på veien.....jeg kjører 195 og det tror jeg det sto foran på den røde også...........

Uansett så er jo hele løsningen veldig lite lovelig da,men kult til show........

Men var det ingen som tok bilde av den Poloen som fikk mest oppmerksomhet og mest berøring på NBS da???????????

225-40 på en 9" felg er ikke akkurat uvanligt.... og jeg tror du får tuv på den dim.

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne gromkjerra du tenker på.... ;)

IMG_7519.JPG

97 Polo 1,4 16V

77 Polo 1,1

x-96 Polo Colour Concept

x-85 Golf II

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var gobilen sin det........Enda et bevis på at vi kjører riktig bil(da med olje)....Begravelse finner sted.............

Ja godt mulig dim er TUV godkjent men ikke med orginalskjerm!!!!!

Dvs at det han med den røde Poloen kjører rundt med, vil ALDRI passert en teknisk eller eu kontroll.....

Enig???

-2011 Skoda Superb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var gobilen sin det........Enda et bevis på at vi kjører riktig bil(da med olje)....Begravelse finner sted.............

Ja godt mulig dim er TUV godkjent men ikke med orginalskjerm!!!!!

Dvs at det han med den røde Poloen kjører rundt med, vil ALDRI passert en teknisk eller eu kontroll.....

Enig???

spørst hva som står i tuv papirene det :rolleyes:

kan godt hende de er godkjent uten valsing og da kan biltilsynet/politiet si hva de vil.....

og er dei kun tuv godkjent med valsing så er det jo bare til å valse :rolleyes:

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Gou

spørst hva som står i tuv papirene det :rolleyes:

kan godt hende de er godkjent uten valsing og da kan biltilsynet/politiet si hva de vil.....

og er dei kun tuv godkjent med valsing så er det jo bare til å valse :rolleyes:

hjelper ikke hva som er tuv godkjent.

feks i norge får du ikke godkjent felger med spacere. men de er tuv godkjente og de kan stå i vognkortet på en tysk bil.

I norge har ikke dekket eller felgen lov å være utfor skjermkanten.

mens i tyskland har felgen lov å være utfor kanten men ikke dekkmønsteret.

Men dette er jo alt etter øyet som ser noen ser litt mellom fingrene mens her i stavnger ser de ingen verdens ting i mellom fingrene :eek:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry Gou men her har Rallye og jeg rett....mine pissesmå felger stikker LITT utafor skjermen men det hang de seg opp i på eu kontroll......han foreslo at jeg skulle sette på skjermbreddere fra Corsa....holdt på å kline til han...ja det er derfor jeg kjører Polo sa jeg...da gliste han å sa at det var dumt sagt av han(ble kjapt hyggeligere etterpå) og jeg hørte ikke noe mer...men det er ikke sikkert at nestemann er så grei..............Pleier ike å være no bedre her i Larvik enn i Stavanger.....

-2011 Skoda Superb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider