eGtTurbo Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 jeg ville prutet litt på Primeran og gått for den. Prisen er uansett ikke ille.. 200sx synes iallefall jeg at det ikke er "vits" å kjøpe om man ikke har råd til A utgaven.. Den er jo myyyye råere, så den vanlige sx`n blir litt second choice. Kjøper du Primera Gt har du topp primeran.. ferdig med det :D Men NAF test er neppe noen dum ide siden bilen har gått så "langt". Du tjener den fort inn om dem finner noen vesentlige feil. Dumt å kjøpe katta i sekken. Pluss at hvisa det er flere småfeil så er det meeeeget godt utgangspunkt for å prute! Ingen kan krangle med en naf test Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gt150 Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 Helt enig med eGtTurbo! Sats på en naf test på GT`en viss du har tid til det. Bare til å ringe å hørre om de har en time til deg brennfort ;p Man må vel være medlem?, men det er bare en fordel å være uansett. Siter http://www.cardomain.com/memberpage/559185 http://www.bilgalleri.net/html/gal_visbil.asp?ID=329 93 - Nissan Primera GT Tidligere Biler: 86 - Honda Accord 2.0EX 86 - Honda Accord 2.0EX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dulle Skrevet Juni 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 Han hadde faktisk hatt en sånn test når for 2 uker siden, så vidt jeg skjønte..så papirene og alt.. Dem fant den usynlige bulken..og noen gåene foringer.. Han har bytta foringene..men det var fortsatt en igjen..litt teit å ha dne lyden når man skal selge bil egentlig..men uansett så var det det hele. Ellers er det bytta panser, en frontlykt og en framskjerm, grunnet en liten situasjon med det som nå er rådyrkake.. Så var det med cd-veksler og en basskasse, hvis jeg ville. Siden bilen var langkjørt mente han at det ikke var noe problem med høy km.stand., og jeg merka ærlig talt ikke noe galt med motoren..virka som alt gikk som det skulle..selv om det ikke var spesielt med fartsfølelse da..mulig det er forid jeg ikke er vant med bilen da..jeg er litt nervøs når jeg kjører biler som ikke er mine liksom.. Men det var vel uansett det..jeg SKAL prøvekjøre en S14 først og..og som dere sier, kjøre en NAF-test på bilen.. Og det med at vanlig S14 er second choice..det er vel forsåvidt sant, siden jeg i utgangspunktet har S14a som nr. 1 på ønskelista..men jeg ser det ikke som noe stort problem..det er rå bil uansett..og er man sprengkåt kan det jo i alle tilfelle bygges om..så har man stort sett den samme bilen. Uansett..fortsettelse følger sannsynligvis Mandag :) Siter Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling] Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død] http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a32 Skrevet Juni 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 170000km er ikke mye for en Primera GT. En P10 Primera GT gikk over 350000km i Politie(!!!), uten att motoren ble åpnet. Den gikk faktisk ganske bra! Men det er jo avhengig av att bilen ikke har hoppet over mange oljeskift. Sjekk hvilken foring som er defekt, og ring til en Nissan forhandler å hør på pris. Kansje den er dyr? (siden han ikke har skiftet den) Siter Nissan Maxima QX-R A32 97mod Nissan 200SX S13 90mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet Juni 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 Hehe så en P10 Gt til salgs når jeg skulle handle i August. Den var dritpen å se på, og kostet kun 49 000 :) Da jeg ante ugler i mosen ringte jeg forhandler, som etter å ha blitt melket LENGE sa at den hadde gått som sivilsnutebil og km sto kun på 498 000..hehe Nissan 4ever! Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg