Gå til innhold

Primera GT vs. Annet


Dulle

Anbefalte innlegg

jeg ville prutet litt på Primeran og gått for den. Prisen er uansett ikke ille..

 

200sx synes iallefall jeg at det ikke er "vits" å kjøpe om man ikke har råd til A utgaven.. Den er jo myyyye råere, så den vanlige sx`n blir litt second choice. Kjøper du Primera Gt har du topp primeran.. ferdig med det :D

 

Men NAF test er neppe noen dum ide siden bilen har gått så "langt". Du tjener den fort inn om dem finner noen vesentlige feil. Dumt å kjøpe katta i sekken. Pluss at hvisa det er flere småfeil så er det meeeeget godt utgangspunkt for å prute! Ingen kan krangle med en naf test

- Nissan Primera eGT

- 180SX TimeAttack

x WRX

x Carlos Sainz

x Turbo Primera osv osv osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Helt enig med eGtTurbo! Sats på en naf test på GT`en viss du har tid til det. Bare til å ringe å hørre om de har en time til deg brennfort ;p

Man må vel være medlem?, men det er bare en fordel å være uansett.

http://www.cardomain.com/memberpage/559185

http://www.bilgalleri.net/html/gal_visbil.asp?ID=329

 

93 - Nissan Primera GT

Tidligere Biler:

86 - Honda Accord 2.0EX

86 - Honda Accord 2.0EX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han hadde faktisk hatt en sånn test når for 2 uker siden, så vidt jeg skjønte..så papirene og alt..

Dem fant den usynlige bulken..og noen gåene foringer..

Han har bytta foringene..men det var fortsatt en igjen..litt teit å ha dne lyden når man skal selge bil egentlig..men uansett så var det det hele.

Ellers er det bytta panser, en frontlykt og en framskjerm, grunnet en liten situasjon med det som nå er rådyrkake..

Så var det med cd-veksler og en basskasse, hvis jeg ville.

Siden bilen var langkjørt mente han at det ikke var noe problem med høy km.stand., og jeg merka ærlig talt ikke noe galt med motoren..virka som alt gikk som det skulle..selv om det ikke var spesielt med fartsfølelse da..mulig det er forid jeg ikke er vant med bilen da..jeg er litt nervøs når jeg kjører biler som ikke er mine liksom..

Men det var vel uansett det..jeg SKAL prøvekjøre en S14 først og..og som dere sier, kjøre en NAF-test på bilen..

 

Og det med at vanlig S14 er second choice..det er vel forsåvidt sant, siden jeg i utgangspunktet har S14a som nr. 1 på ønskelista..men jeg ser det ikke som noe stort problem..det er rå bil uansett..og er man sprengkåt kan det jo i alle tilfelle bygges om..så har man stort sett den samme bilen.

 

Uansett..fortsettelse følger sannsynligvis Mandag :)

Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling]

Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død]

 

http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway

Lenke til kommentar
Del på andre sider

170000km er ikke mye for en Primera GT.

En P10 Primera GT gikk over 350000km i Politie(!!!), uten att motoren ble åpnet. Den gikk faktisk ganske bra!

Men det er jo avhengig av att bilen ikke har hoppet over mange oljeskift.

 

Sjekk hvilken foring som er defekt, og ring til en Nissan forhandler å hør på pris. Kansje den er dyr? (siden han ikke har skiftet den)

Nissan Maxima QX-R A32 97mod

Nissan 200SX S13 90mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår