***shaddiw*** Skrevet Juni 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 Her er de seneste choppene mine, vet de ikke er mye, men jeg blir bare bedre med tid! :):) Lupo Pimped: Lupo Street Racer: Og Is300 med ny farge og angel eyes: Håper dere liker de, bare si ifra vis dere ikke liker noe med dem, hehe, men håper mest på positive tilbakemeldinger da! :) Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Juni 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 på bilde nr 2 kan du rette ut panseret der du har fjerna merket :P ellers fete biler ;) Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
***shaddiw*** Skrevet Juni 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 Ja, skall gjøre det, men har liksom ikke hatt tid, har vert på mye skole i det siste! :( Men ellers takk! :):):) Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet Juni 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 Bra modd. Kanskje litt for mørk soting. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
***shaddiw*** Skrevet Juni 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 Hehe, jeg har hørt det en del, jeg er litt for soting ser du! :) Btw: takker! :) Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juni 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 Originally posted by CaPs_On Her er de seneste choppene mine, vet de ikke er mye, men jeg blir bare bedre med tid! :):) Lupo Pimped: hvor kommer gresset fra på felga her. sånt må du passe på:) Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jallis Skrevet Juni 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 ¨fy faen lyktene på lexusen ble fine! Siter live fat, die young, and leave a big, fat, corpse... ->subaru legacy 97 GLEDE SEG TIL VINTERN:) x: honda civic lsi x:mazda 1,6 gti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej1 Skrevet Juni 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 Bra arbeid, men felgene på Racer'n er vel ikke helt racing felger? Synes ikke de passa helt. Rett ut panseret ved logoen som nevnt. Og en ting. HVORDAN lager man angel eyes? :D Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
***shaddiw*** Skrevet Juni 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 Det er en del feil med moddene, men det er ring som kan rettes opp! :) Angel eyes er drit enkelt å lage, det er gjort med mindre en 10 tastetrykk! :) Takk for alle tilbakemeldinger de er veldig hjelpsomme! :) CaPs_On! Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg