spooz Skrevet Juni 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 Mekket denne videosnutten av Ferrari 360en på Våler. Første gang jeg har laget "ordentlig" film, men Windows Movie Maker er jo så enkelt at selv bestemor kan bruke den.. http://www.evo.no/video/ferrari360_gatebil_vaaler.wmv (30mb) Siter Spooz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Juni 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 Er det din Impreza som er følgebil? Dumt at den trege Mitsubishin forann ikke gadd å slippe forbi Fellalien da. Ferrarien høres liksom stressa ut syns jeg :) så lunker følgebilen etter med Kamera på lavt turtall. Kamerabilen høres sprekere ut liksom, det er den sikkert ikke da.. jaja. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spooz Skrevet Juni 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 Hehe, stemmer det. Jeg som ligger bak. Målte Ferrarien til 1:14 runder når det var klar bane, et par sekunder dårligere enn mine beste runder. Men det er nok bare sjåføren som er litt forsiktig gitt, du ser jo på filmen hvor tidlig han bremser.. Mitsuen var vel ikke akkurat treig den heller, på strekket altså. Siter Spooz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HansenRS Skrevet Juni 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 Originally posted by Hersker Hans Er det din Impreza som er følgebil? Dumt at den trege Mitsubishin forann ikke gadd å slippe forbi Fellalien da. Ferrarien høres liksom stressa ut syns jeg :) så lunker følgebilen etter med Kamera på lavt turtall. Kamerabilen høres sprekere ut liksom, det er den sikkert ikke da.. jaja. Nu har nu en Boxer motor litt mere roligere turtalsvolum enn en ferrari motor da...kan ikke sammenlignes :) Ferrarien høres mere ut som en 2-takter for meg hehe heelt villt hvertfall Siter [-] `93 Mondeo Si Sport her kan du grille loffen din tralalalalaaa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg