Gå til innhold

etter tanker ved Mats`ern MEGA PARTEJ

Ranger emnet

Gjest

var det bra?  

41 stemmer

1. 1. var det bra?

• JA!!
      6
    • NEI...
      1
    • Vet ikke (var ikke der)
      31
    • For mye tull/vås
      4

Anbefalte innlegg

For all del.. neste gang.. noen minn meg på å IKKE inviter ex`n..

og til alle som var her.. jeg har godt over 150 flasker her.. har telt..

Og eneste skade notert så langt 2 hull i døra på sove rommet mitt ( min skyld) (kasta telefon to ganger i døra jah)

Men ellers bra.. var jo greit med foolk.. men virket lite pga stor rom :) vi var nok 30 stk tilsammen.. noen kom og andre gikk.. men ellers bra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by Mats`ern

"ordna seg" heh.. og det andre flaska med drikke var ikke min.. det var HiiP sin.. lurer litt selv jeg.. hver gang jeg heltet meg ny pils var det 3 mindre enn forrige gang jeg hentet en.. litt svin..

okay, da tok han litt av flaska mi, og jeg litt av han sin da;) jaja, whatever...

litt svinn må man regne med, bare det ordner seg til slutt...

kjedelig at det er mye pes med eksen for deg da, hu virka koslig mot meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mats`ern

kjempe koslig.. i ca 3 timer.. helt til hu sier at hu faktisk er forelsket i en kar du håper hu var lur nok til å ikke bli forelsket i.. og etter en "liten" tur på rommet mitt.. merk ETTER!

altsa, hu sugde deg, og så sa a at hu var forelska i en kompis av deg eller.no?? haha, du blei sugd da, samma det da;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg blei ikke sugd!!!!!!!!!!!!!!!!!

Robert/grønne fare satte en stopper da han viftet med kamera.. dummen...

og til dere andre idioter som ikke skjønner hva som skjer når døra er lås.. da banker dere ikke på helt til vi åpner? da bare gir dere faen og lar oss være.. til vi er ferdig..

jeg.. merk jeg hadde ikke et eneste plagg av meg! men det var jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider