Presidenten Skrevet Juni 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 Kjempetreff! Hadde det gøy hele helga. Fikk testa Kadett etter notene på banen. Godt fornøyd med resultatet etter ombygging. Hadde 200 km/t på langstrekket før innbremsing. :D Girkasse røyk på søndag, så fikk ikke prøvd den på tørr asfalt :( Men jeg kommer tilbake neste gang for dette var KONGE!!!! Det eneste minuset med treffet, var en gjeng i en rød Scania buss. til de vil jeg si skjerp dere, det er ikke tøft å ruse ett gammelt vrak av en buss. Det er jævlig irriterende og få campingvogn og fortelt fylt med sur dieseleksos midt på natta. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sakera Skrevet Juni 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 Helt enig med deg, den bussen burde vært kasta ut for oppførselen, ikke bra. Fin kadett du hadde forresten. Hadde den røde som stod parkert rett ved din jeg, fikk bare 160 på langstrekka ~sutre~:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg