CoaSlip Skrevet Juni 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Hehe , ja det bråkte _GREIT_ :) Gratulerer med tredjeplassen :) Lykke til videre... I går røyk dashbordet ut av bilen , skal få vinkle 4'erne litt og sette kasse på dem.... så får vi se. Mulig jeg dukker opp på hønefoss i august. Å da skal jeg ha MER en 338 poeng :) Siter (o) 94' Toyoda Carina E 1,6 Sportsbilrød (x) 92' BMW 525ia (x) 83' Mercedes Benz 190E Lorinzer (x) 86' Ford Fiesta 1.1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toomuch Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Det kan hende at den som vinner ikke får 338 poeng en gang, for dette varierer fra konkuranse til konkuranse, alt etter hvor dommerene legger lista. Siter BMW M3GT #133 YAMAHA R6 VW PASSAT stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Hadde vært kult om dere kom opp til Hønefoss i August... kan ta party hjemme hos meg etterpå ;) Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hillmeister Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Da skal jeg lære deg å drekka Lars :D :D Siter Tja.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toomuch Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Hadde i grunnen tenkt å bare reise fra Bryne natt til lørdag, å rett hjem etter konkuransen. Har ikke for mye cash å kaste bort på hotellovernattinger. (det koster å bygge nytt hus) Siter BMW M3GT #133 YAMAHA R6 VW PASSAT stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dueno- Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Ja, det hadde vert morsomt og være med og dømme en gang til... og heller prøve å dømme lyd også! :) Siter Alpine Iva-D300R Nve-N099P Alpine Pxa-H700 Infinity Kappa Perfect 6.1 Rockford Fosgate 1501Bd Rockford Fosgate 551X RF Stage 2 8" times 4:) Stinger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Originally posted by toomuch Hadde i grunnen tenkt å bare reise fra Bryne natt til lørdag, å rett hjem etter konkuransen. Har ikke for mye cash å kaste bort på hotellovernattinger. (det koster å bygge nytt hus) Det er ikke noe hotell der hvor jeg bor Tommy :-) Jeg har da flere gjesterom.. Morten: Jeg vet du er en mester på fylla men jeg har ett par triks å lære bort tydligvis jeg og :rolleyes: Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Hvorfor snakker dere egentlig om Hønefoss i August? 24. juli står det på listen i hvert fall... Hadde det vært i august, hadde kanskje jeg også tatt turen bortover. Er på ferie hele juli:cool: Men neste år derimot, da skal anlegget være på stell! Blir ikke så mye ferie da tenker jeg. Mye arbeid foran meg ennå. Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Har ikke sett hvilken dato de har skrevet her tidligere, men terminlisten stemmer pr. dags dato Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoaSlip Skrevet Juni 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 hmm , skal gi dere "run for the money" da ja. Jeg hadde ute dashordet i dag og satte kasse på 4"'erne mine. Ble potte tett og resultatet var RÅTT. Helt ellevilt rett og slett, så rått at omveien hjem ble "kun" 10 mil... :D Gud så skjønt det er å kjøre tur om natten med gudd musikk og rosa himmel.. :) Siter (o) 94' Toyoda Carina E 1,6 Sportsbilrød (x) 92' BMW 525ia (x) 83' Mercedes Benz 190E Lorinzer (x) 86' Ford Fiesta 1.1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toomuch Skrevet Juni 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 Kansje jeg tar deg på ordet, å bestiller et rom på "Plaza Lars", men vi kan jo snakkes senere Siter BMW M3GT #133 YAMAHA R6 VW PASSAT stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cosie power Skrevet Juni 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 lars: nå må du snart få i gang bilen,begyner å bli kjedelig til meg:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Juni 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 Hmmmm.... Hvem kan nå dette være da ???? Hvis du er den jeg tror det er så får du se å sette inn Scan Speak elementene dine og ta deg en tur til Rudskogen... Der skal jeg stille bilen med lyd ! Langt fra ferdi g men alt skal spille. Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg