Gå til innhold

Volvo prosjekt...

Ranger emnet

Vomaz

Anbefalte innlegg

• Svar 134
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er vel endel som har laget seg 16v turbo, men hvis du skal ha MASSE effekt skal det være best med en bra porta 8v topp og grom kam.

En kamerat (mwb på forumet) har en defekt k motor med de fleste delene du trenger tror jeg. ventilene er trolig bøyd i toppen så disse må nok byttes. Han har extra gasser også.

Jeg har en sånn tenningsboks du også trenger

hvis du bytter stempler blir den vel lik som b230a og kan bruke de vanlige toppene.

-Mazda 323 GTR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Nox

Er vel endel som har laget seg 16v turbo, men hvis du skal ha MASSE effekt skal det være best med en bra porta 8v topp og grom kam.

En kamerat (mwb på forumet) har en defekt k motor med de fleste delene du trenger tror jeg. ventilene er trolig bøyd i toppen så disse må nok byttes. Han har extra gasser også.

Jeg har en sånn tenningsboks du også trenger

hvis du bytter stempler blir den vel lik som b230a og kan bruke de vanlige toppene.

jeg er interessert i en motor som kan gi fra seg fra 150hk og oppover til 220...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

driver på å bytte bremser til ventilerte skiver,

blir vel til at jeg kapper et par frontfjærer før bilen kommer ned på bakken

servo fra 88 ligger i festene å venter på tilkobling (må bli ferdig med bremsene først),

bakaksling fra 88 skal på når jeg er ferdig med fronten.

det skal også bli montert to org. stabstag bake...

rusten i dørken/ kanaler skal takes i sommer... skjære ut å poppe fast ny plate, åsså bruke MASSE taktlyl å rustbeskyttelse på områdene...:)

bytte dashbord, kanskje... det som står i er sprekket...

lakke cromelistene svarte trenger bare gjøre det på de rundt lyktene, grillen, frontruten...

få montert de svarte listene som ligger å venter...

få byttet dørene slik at jeg har ferdig- montert sotruter i dørene...

få montert det sorte interiøret som ligger å venter, kommer vell inn i bilen når jeg er ferdig med rusten:)...

ta ut bakruten for soting og samtidig montere det svarte taktrekket pluss panikkhåndtak, plate over speil, solskjærmer (alt er svart)

det kommer vell sikkert flere ting som jeg vill gjøre med bilen etterhvert...

:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mambo

hvite blinkere. hele veien..

kan jo eksprimentere med å lage "hull" i panseret med gitter i feks :P kan jo bli tøft :P bare for gøy :P

tja... har vist liggende et ekstra panster:D så det kan bli tøft...:)

noen forslag til "typer" hul??l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...