Gå til innhold

Volvo prosjekt...

Ranger emnet

Vomaz

Anbefalte innlegg

Sorry... Men hvorfor legge to fangerkapper oppå hverandre????? :fingers:

har festet en kappe under;)

liker å prøve å feile :fingers:

bedre å prøve (å evt feile) enn å bra sitte å tenke å fundere eller bare diss andre for at DE gidder å skru;)

ettersom jeg ikke har allværden med pæng så har jeg blitt vant med å ta det man har førr handa :titties: å forme det til det beste doh

:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 134
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

bruk heller én org 240fanger fremme med leppa under oppned.... og så finner du gummilista på en gammel 240fanger (de av stål typen) og legger på nederste delen av leppa... det ble fint på min 240...

har fjernet den "flikken" framme... synes den ble bedre org. framme;) :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror jeg skal lakkere spoilern framme under fangeren og bakluken rødt ijenn og sette på det røde panseret... :rolleyes: å evt lakkere fangerne også.... sombrero

Menne er det noen som har en glt til til salgs i deler???

er interessert i:

gasswaier

pumperele

odrele

speedowire (må passe til od)

dysene! evt innsprutdeler

større dynamo enn 55A

bremserør fra pumpa til fordeleren (har 2x8 bremsforsterker, tror jeg egentli blir å kjøpe de nye da, men bare nevner det)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kommer til å kjøpe en 240 GLT *når jeg få pæng* som jeg tenkte å ha som delebil:P

evt demontere dn biln å sleppe de fleste delene ned i 245'n 77mod'n:D

menne er det noen som er interessert i div deler må de bare rope ut;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting jeg råder deg til:

Ikke bare skru fast reimhjulet på vannpumpa fast med 4 muttere. Da vil det knekke etterhvert.... Drei deg et adapter slik som på den originale vifta..

Ellers meget bra! :D

kan du forklare litt mer? forsto ikke helt :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting jeg råder deg til:

Ikke bare skru fast reimhjulet på vannpumpa fast med 4 muttere. Da vil det knekke etterhvert.... Drei deg et adapter slik som på den originale vifta..

Ellers meget bra! :D

hehe.. mitt knakk.. jeg ga jo såklart faen å kjørte 15mil uten vannpumpe eller dynamo.. gikk jævla fint egentlig. selv om jeg kjørte maks av hva vogna greidde oppover et fjell med 600m stigning så kokte ikke motoren.. (explain!)

motoren lagde no rare lyder og brukte noe mer vann etter denne turen da, men gikk 5000km etter det før jeg skifta motor (sprukken topp..) så den var erklert død etter 180 000km. (B23A)

kan du forklare litt mer? forsto ikke helt :rolleyes:

på dem bilene uten slurekobling sitter det en metallplate mellom navet på viften og reimhjulet. bruk det når du skrur fast reimhjulet til vannpumpen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. mitt knakk.. jeg ga jo såklart faen å kjørte 15mil uten vannpumpe eller dynamo.. gikk jævla fint egentlig. selv om jeg kjørte maks av hva vogna greidde oppover et fjell med 600m stigning så kokte ikke motoren.. (explain!)

motoren lagde no rare lyder og brukte noe mer vann etter denne turen da, men gikk 5000km etter det før jeg skifta motor (sprukken topp..) så den var erklert død etter 180 000km. (B23A)

på dem bilene uten slurekobling sitter det en metallplate mellom navet på viften og reimhjulet. bruk det når du skrur fast reimhjulet til vannpumpen.

har endel b19motorer som har vifter uten sluring;) så skal ta å fikse det når jeg får tid;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider