smultring Skrevet Juni 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 Er det smart å lakkere plastdeler sånn som grillen, fangerne mine og de horisontale listene mellom hjulene? Er det noen som har prøvd dette? Siter VW Golf II GL 1.8 1990 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelman Skrevet Juni 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 Originally posted by smultring Er det smart å lakkere plastdeler sånn som grillen, fangerne mine og de horisontale listene mellom hjulene? Er det noen som har prøvd dette? Spørsmålet er vel heller om det blir pent... Legg ut bilde av bilen din så vi kan se :) Siter -98 BMW Touring M-Sport -87 Golf MK2 - Solgt -82 Fiat 127 Sport - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smultring Skrevet Juni 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 hehe, ja.. Skal gjøre det i morgen... Den er hvit. Grillen har 4 lykter og det er en rød stripe rundt grillen... Siter VW Golf II GL 1.8 1990 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smultring Skrevet Juni 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2004 Er det noen som har tips til denne bilen? Det som er greit å begynne med liksom :P Siter VW Golf II GL 1.8 1990 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgti16v Skrevet Juni 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2004 senking og nye felger :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet Juni 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2004 Går en hvit golf 2 i byen her som har lakka grillen hvit....ikke pent akkurat. Som nevnt av vwgolf2gti16v (puh for et langt nick! To episoder med rulletekst for å få det med! :)), er det utrolig hva felger og senking gjør med en bil. Most bang for the buck! Let opp posten "helt hvit golf" av vwgolf2 så får du noen idéer. -L- Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgti16v Skrevet Juni 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2004 hehe, blei litt langt det der nicket mitt ja...... men ikkje lakk grillen, kjøp heller ny emblemfri grill... eg bytta ut jetta fronten på min bil med emblemfri grill og glassklare lykter, synst det er fint eg.....men det blir fort penger utav det da.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goliath Skrevet Juni 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2004 Det aller aller første du bør gjøre for å gjøre denne bilen penere, som ikke krever de helt store modifikasjonene, pengene eller verktøyet er å sette deg inn i bilen og røske ut terninger, Wunderbaum etc etc. og kaste dem langt vekk. Slikt hører hjemme i gamle Taunus`er og slikt.... Fysjom! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgti16v Skrevet Juni 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2004 Originally posted by Goliath Det aller aller første du bør gjøre for å gjøre denne bilen penere, som ikke krever de helt store modifikasjonene, pengene eller verktøyet er å sette deg inn i bilen og røske ut terninger, Wunderbaum etc etc. og kaste dem langt vekk. Slikt hører hjemme i gamle Taunus`er og slikt.... Fysjom! heilt enig......skal du absolutt ha lukta av wunderbaum legg den under setet eller en plass der ingen ser den :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Juni 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2004 synes det blir koselig med wunderbaum og terninger jeg :D har terninger og wunderbaum selv i min. terningene er der fordi det er de samme terningene jeg kjørte rundt med i MB'en da jeg var i forsen. wunderbaum er kun i strawberry fordi det lukter godt :D Men om det er noe pent..nah.men for tiden så bryr jeg meg ikke så mye om hvordan det ser ut innvendig.bak forsetene ser det ut som en søppelhaug, but who cares? utenom muttra da hun sitter på. ;) men til tips. Legg ned bakviskeren din. koster deg ingenting :) men en ting til...er hekken din skjeiv? synes bakfangeren så veldig skjeiv ut.. Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smultring Skrevet Juni 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2004 Hehe.. Jeg nekter å røske ut wunderbaumen Bakviskern stopper jo hvær gang oppe.. Jeg vet faktisk ikke hvorfor. Bakfangern er faktisk litt skjev. Så vidt jeg vet har den aldri blitt påkjørt bakfra. Noen som vet hva som er grunnen? Går det ann å gjøre noe med det eller? Det blir vel felger som blir det første steget for meg. 16" EDIT: Rask du var da Asim ;) Siter VW Golf II GL 1.8 1990 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Juni 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2004 Originally posted by Goliath Det aller aller første du bør gjøre for å gjøre denne bilen penere, som ikke krever de helt store modifikasjonene, pengene eller verktøyet er å sette deg inn i bilen og røske ut terninger, Wunderbaum etc etc. og kaste dem langt vekk. Slikt hører hjemme i gamle Taunus`er og slikt.... Fysjom! Såååååå enig! Som jeg skulle sagt det selv (og det har jeg sagt noen ganger også) :) :) (For ikke å snakke om belteputene, det hører hjemme i biler med 4 pkt. belter (og tilogmed der er det ikke SÅ kult og tøft), det blir litt harry på vanlig 3 pkts.) Uansett, kan bli pent med lakking av grill og lister og sånn. Syns det er kult med to farger, som denne: Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet Juni 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 Hvor får jeg tak i en slik spoiler som er på bildet over? Noen som har slik? For å legge ned viskeren må du ta vekk platen på insiden av bagasjerommet og skru av armen på viskermotoren og vri den 180 grader, skru fast ettepå.. juster så viskeren fra utsiden slik at den blir liggende slik du vil ha den.. KAST terningene ut vinduet.. Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Juni 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 hmm..vekker minner om gamlebilen min dette. gjorde det selv på min hvite golf 2..hellakkerte fangerene hvite, hvite kanaler, speil osv! bilen var i utgangspunktet en helt org. golf 2 Cl 86mod når jeg kjøpte den. om du syns det ble pent vet jeg ikke, men jeg syns det ser penere og mer ordentlig ut med hellakkerte fangere. ikke lakk grillen hvite..blir simpelt! skaff deg også en grill med enkle lykter..bli kvitt den derre insekt-fronten ;) helt hvit 90 fanger: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2dørs GTi 8Vplus Skrevet Juni 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2004 Jeg har en hvit golf..... Tok å røska vekk de fenderlistene som ligger midt på døra..... Men mine var limt, og det er de ikke på din bil. Blir mye jobb da! Jeg synes det er pent og lakke de listene, men IKKE lakk grillen!! Det er fælt på hvit golf! Funker på mørkere farger, men når du har hvit, så MÅ du ha litt sort også. Men det er MIN smak.... Siter Old Volkswagens never die, they just go faster!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg