Gå til innhold

God idè?

Ranger emnet

smultring

Anbefalte innlegg

Originally posted by vwgolf2

hmm..vekker minner om gamlebilen min dette. gjorde det selv på min hvite golf 2..hellakkerte fangerene hvite, hvite kanaler, speil osv! bilen var i utgangspunktet en helt org. golf 2 Cl 86mod når jeg kjøpte den. om du syns det ble pent vet jeg ikke, men jeg syns det ser penere og mer ordentlig ut med hellakkerte fangere.

ikke lakk grillen hvite..blir simpelt! skaff deg også en grill med enkle lykter..bli kvitt den derre insekt-fronten ;)

helt hvit 90 fanger:

hellakkert_fanger_forran1.jpg

attachment_2.jpg

linselys.jpg

lakka du med boks ?

så jo VELDIG fint ut på bildene her.

MVH

vemund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som du ble fortalt tidligere har du lister som har tapper gjennom karros, derfor er det mye mer komplisert en for oss som har dem limt på. Så enten plugg dem på igjen eller whip out the welder. Sveis må til der for å få det fint, så får du varmesynk i karrosset, så må alt rettes, sparkles, pusses og ikke minst lakkes. Kan jo hive i noen nye dørhåndtak og når sveisetråden alikevel er lunken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by smultring

eh.. hehe.. Det ble jo store hull jo :D Hvordan skal jeg få tetta dette da?

Sveis fast en bit av en metallplate bak hullene og sparkle igjen på utsiden så det blir fint og glatt.

Sånn ville jeg gjort det iallfall.

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Aalerud

tror også det funker å bare lime en plate på baksiden, også sparkle igjen hullene. det enkleste hvertfall.

fungerer like bra det som å sveise på ei på baksida......eg har gjort det med min bil, sparkla igjenn høla til klipsa på dørene....

menmen, er enklere å lime på ei plate der en å sveise visst man mangler sveise utstyr og kunnskap.....:cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider