smultring Skrevet Juni 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2004 Takk for tips vwgolf2 & K-JetronicGTi! Jeg skal prøve å røske ut listene nå.. hehe Siter VW Golf II GL 1.8 1990 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Juni 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2004 Originally posted by vwgolf2 hmm..vekker minner om gamlebilen min dette. gjorde det selv på min hvite golf 2..hellakkerte fangerene hvite, hvite kanaler, speil osv! bilen var i utgangspunktet en helt org. golf 2 Cl 86mod når jeg kjøpte den. om du syns det ble pent vet jeg ikke, men jeg syns det ser penere og mer ordentlig ut med hellakkerte fangere. ikke lakk grillen hvite..blir simpelt! skaff deg også en grill med enkle lykter..bli kvitt den derre insekt-fronten ;) helt hvit 90 fanger: lakka du med boks ? så jo VELDIG fint ut på bildene her. MVH vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smultring Skrevet Juni 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2004 eh.. hehe.. Det ble jo store hull jo :D Hvordan skal jeg få tetta dette da? Siter VW Golf II GL 1.8 1990 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Aerodeck Skrevet Juni 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 SPARKEL!!! :rolleyes: Siter The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikvw Skrevet Juni 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 Som du ble fortalt tidligere har du lister som har tapper gjennom karros, derfor er det mye mer komplisert en for oss som har dem limt på. Så enten plugg dem på igjen eller whip out the welder. Sveis må til der for å få det fint, så får du varmesynk i karrosset, så må alt rettes, sparkles, pusses og ikke minst lakkes. Kan jo hive i noen nye dørhåndtak og når sveisetråden alikevel er lunken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Juni 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 Originally posted by passat kara lakka du med boks ? så jo VELDIG fint ut på bildene her. MVH vemund nei..alt er lakkert med sprøyte utenom speil og grillist :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Juni 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 Originally posted by smultring eh.. hehe.. Det ble jo store hull jo :D Hvordan skal jeg få tetta dette da? Sveis fast en bit av en metallplate bak hullene og sparkle igjen på utsiden så det blir fint og glatt. Sånn ville jeg gjort det iallfall. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aalerud Skrevet Juni 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 tror også det funker å bare lime en plate på baksiden, også sparkle igjen hullene. det enkleste hvertfall. Siter (o) VW Golf GTI 00 mod (x) VW Golf GTI 97 mod (x) Audi A4 avant 1.8T 01 mod (x) Nissan Primera 2.0 SRI 95 mod (x) VW Golf 2 1,6 gl 88 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgti16v Skrevet Juni 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 Originally posted by Aalerud tror også det funker å bare lime en plate på baksiden, også sparkle igjen hullene. det enkleste hvertfall. fungerer like bra det som å sveise på ei på baksida......eg har gjort det med min bil, sparkla igjenn høla til klipsa på dørene.... menmen, er enklere å lime på ei plate der en å sveise visst man mangler sveise utstyr og kunnskap.....:cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg