AnDtHo Skrevet Juni 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 Noen som kunne tenke seg å lage fet dekor på denne bilen? Ta med "RE:STYLE" i dekoren på en aller annen måte.. Navnet på firmaet som sponser meg.. Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GanjaMan Skrevet Juni 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 Fet bil! Har ikke peil på photoshop, men det er det sikkert noen andre her som har.. Kom igjen folkens!! Siter bil er livet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hells angel Skrevet Juni 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 Her er mitt bidrag... tok meg 10min. men jeg kan prøve å mekke no bedre... Siter '85 golf 1.8c 60mm senk, gti.int, gti bredding, grillist, 90fangere, 15" momo status felger med 205/50 dekk... mistet lappen... :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Juni 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 Originally posted by Hells angel Her er mitt bidrag... tok meg 10min. men jeg kan prøve å mekke no bedre... Bra det her, men firma som sponser meg er på jakt etter noe mer tja, hva skal jeg si, spesielt? Flamme bortover sia med RE:style integrert eller noe.. Tenk noe i retning av F2F eller noe.. Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hells angel Skrevet Juni 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 Hva med dette..? Siter '85 golf 1.8c 60mm senk, gti.int, gti bredding, grillist, 90fangere, 15" momo status felger med 205/50 dekk... mistet lappen... :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juni 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 så det er dekor som er in i år ja... :rolleyes: Jeg kaster meg ikke på den bølgen hvertfall... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karlsen__87 Skrevet Juni 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 veldig fin bil værtfall! synes begge 2 forslagene var ganske bra Siter 7 måneder igjen til jeg blir 18 kjører blodtrimma moped mens jeg venter ;) Blir vel en BMW E30 320i eller 325i til vintern... BMW ///M-Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Juni 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 Gode forslag gutta! Enda ikke helt fornøyd.. En av avtalene med sponsor er dekor på sia, bilen skal vekke oppsikt.. Men det trenger ikke bety at det ikke skal være med stil, vet at dekor kan bli veldig "volla fætter".. (: Her logo til firma.. Tenkte meg dekor sånn som det her kanskje: Eller sånn: Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hells angel Skrevet Juni 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 en til... Siter '85 golf 1.8c 60mm senk, gti.int, gti bredding, grillist, 90fangere, 15" momo status felger med 205/50 dekk... mistet lappen... :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hells angel Skrevet Juni 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 enda en... Siter '85 golf 1.8c 60mm senk, gti.int, gti bredding, grillist, 90fangere, 15" momo status felger med 205/50 dekk... mistet lappen... :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aero Skrevet Juni 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 Originally posted by NoLimit så det er dekor som er in i år ja... :rolleyes: Jeg kaster meg ikke på den bølgen hvertfall... *digresjon* .. var det deg jeg nettopp så i rundkjøringa ved Statoil Mjøsstranda på Gjøvik??? Siter -98 Saab 9-5 - Gamle Svarten -74 Saab 96 V4 - Den grønne rønne Have Turbo .. will travel .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Juni 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 Gjør sånn som vi har gjort mal flammene selv, da får du masse oppmerksomhet: ;) Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aero Skrevet Juni 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 Måtte prøve meg litt :) Siter -98 Saab 9-5 - Gamle Svarten -74 Saab 96 V4 - Den grønne rønne Have Turbo .. will travel .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Juni 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 Originally posted by Aero Måtte prøve meg litt :) Kan jeg få bruke den der på sladdevogna mi? og skrive noe annet enn restyle? :) hvis ingen har noe i mot det da. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rieger Skrevet Juni 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 Originally posted by Hells angel en til... Denne var nok den tøffeste hittil!! Nice bil foresten! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg