HiiP Skrevet Oktober 26, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2002 you alive? Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 26, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2002 tja.. jeg har lyst på mat.. og jeg har ryddet ferdig så jeg fortjener noe mat nå.. jeg har lyst på fin skåret svinefilet i sur sør saus Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Oktober 26, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2002 hehe.... hvor mye stasj er det igjen i skapet ?? nok til en runde til ? Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 26, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2002 det er ingenting.. helt tomt.. og det står tom flasker fra kjøleskaps veggen.. over vasken.. inni hjørnet.. og oppå kokeplatene.. hele veien.. helt fult.. re ikke plass til en flaske til.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Oktober 26, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2002 La flaske tuten peke på??? Har tommer man i hode i dag jag... Svinefilet i sur søt saus? <- Micro mat? Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 26, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2002 nei nei.. må stekes i panne.. og greier.. tar litt tid dette.. man kan bruke kyllling også står det på pakka.. jeg har kylling.. jeg har ris og jeg har saus så da går det vel greit Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Oktober 26, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2002 Originally posted by Mats`ern nei nei.. må stekes i panne.. og greier.. tar litt tid dette.. man kan bruke kyllling også står det på pakka.. jeg har kylling.. jeg har ris og jeg har saus så da går det vel greit http://www.ring22222222.no/ dem har redda livet mitt opp til flere ganger.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 26, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2002 hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet Oktober 26, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2002 haha! så det er det som er 22222222.. når jeg var liten så husker jeg at vi kødderingte dit og bestillte mat til forksjellige adresser. det var dritfett. vi bestilte som oftest kokte katter og sånne godsaker :D Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Oktober 26, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2002 fikk du noen gang bekreftet at maten ble levert eller? med tanke på kokte katter.... :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeLoN Skrevet Oktober 26, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2002 Originally posted by Mats`ern det er ingenting.. helt tomt.. og det står tom flasker fra kjøleskaps veggen.. over vasken.. inni hjørnet.. og oppå kokeplatene.. hele veien.. helt fult.. re ikke plass til en flaske til.. Hmmm ... får ihvertfall en del penger da .. når du gidder å pante dem :rolleyes: Og kokte katter ... hmmmm ... snadder! blah Siter -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 26, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2002 skal ned og pante nå.. og kjøpe mat for pengene.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Oktober 26, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2002 hehe.... hørte at du skulle spandere babb i kveld for de pengene jeg ! vi gjorde faktisk en hedrlig jobb med tømminga av de flaskene ! drunk Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeLoN Skrevet Oktober 26, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2002 Originally posted by LilleGud hehe.... hørte at du skulle spandere babb i kveld for de pengene jeg ! vi gjorde faktisk en hedrlig jobb med tømminga av de flaskene ! drunk Hahahahaha lol lol Men bab da? blir jo bare dårlig i magen! og sperm smak i kjeften! (puke) Siter -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bing Skrevet Oktober 27, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2002 kelon:sånn det er sånn sperm smaker, hvems var det du smakta på? fått med deg at sperm skifter smak etter hva du spiser? Siter 1991 BMW 325I TOURING x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6 x 2000 hyundai coupe 2.0 x 1998 Hyundai coupe 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg