Gå til innhold

Dørtrekk

partypulp

Anbefalte innlegg

Er det forran du skal ha det av?

Går ut ifra at du har fjernet de 3 skruene nede samt den ene som står i bakkant av dørtrekket?

Har du fjernet den store skruen som står under bryteren til el-vindusheisen (rød runding på bildet)?

Hvis du ikke har el-vinduer må du fjerne veiva, den er festet med et metallklips. For å fjerne den trenger du en streng eller noe med en mothake på. Snu veiva slik at håndtaket peker opp, dra håndtaket ut fra døren slik at du kommer til på baksiden av veiva (mellom veiva og dørtrekket). Prøv å huke fast klipset med strengen din, og dra det opp! Dette er skikkelig vankselig de første gangene!

Det eneste som holder igjen dørtrekket er den "mothake" på baksiden av trekket (grønn runding på bildet).... Denne kan være vankelig å få av... Det beste er å løfte trekket først rett opp, for så å trekke det ut fra døren nedenfra og opp.....

Det kan hende "mothaken" brekker, men det er ikke noen krise, dørtrekket sitter som det skal når du monterer det igjen... Det gjør iallefall mine! ;)

4272d_rterkkkk.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by partypulp

Det var "privat"

Ble bra resultat, bra solfilm og billig! 2500,- ferdig påsatt.

Da tok jeg av dørtrekk selv og sparte han mye tid.

Det holder på å tørke nå, så jeg har ikke sett resultatet !00% enda. men lover bra :)

Betalte du 2500,- for soting til en privat person?????

Da bør det ihvertfall være 110% strøkent!

Jeg betaler, hvis jeg tar ut rutene selv, nesten 500,- for sotinga.

Men jeg må selfølgelig betale sotfilmen selv, som koster omtrent 300,-

Og da bruker det å ende med et nokså bra resultat:)

Hvis du skal levere inn bilen for å få det gjort profesjonelt, så koster det som regel mellom 4000 - 6000,-

06 BMW 320D M-Sport

99 BMW 323IA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du skal levere inn bilen for å få det gjort profesjonelt, så koster det som regel mellom 4000 - 6000,-

Fikk pris fra Solfilmspesialisten på alnabru/furuset, 4800,- ,leverer bilen og den er der i en dag, da skulle de visstnok slipe litt øverst på rutene på siden, så det ikke skulle se ut som om det var ettermontert film..

Lenke til kommentar
Del på andre sider