Gå til innhold

Trenger nye felger!

Ranger emnet

RuneRebellion

Anbefalte innlegg

Grattis med fet bil! ;) Mye kult som passer bra på Bora. Skal vi se....

BBS LM: en av mine favoritter. DYR!

front2.jpg

felge.jpg

BBS RC: Orginal på den nye Jetta GLI i USA.

standard.jpg

BBS RGR

Lot%20FD2.jpg

BBS CH

018_G.sized.jpg

Audi A8 felger: Polerte. Nice

vw_cas006.jpg

Nya A8 Felger : Herlige felger. Finnes også i replica.

03see042.JPG

ATP

wsee2003-022.jpg

+ masse mer som ser bra ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by RuneRebellion

Jepp hær var det mye NICE felger :)

Likte spesielt BBS LM å CH felgene! Hva koster disse sånn ca? Har du andre tips jeg burde gjøre med Boraen? skal selvfølgelig senkes.

Tenkte å bytte ut speilene med krom speil, men finner bare kapper som limes utenpå..Vet du om disse er nokka fine?

Prisene kommer jo an på størrelsen og hvilke dekk du skal ha. Du kan jo regne på det litt sjøl på http://www.daekimporten.dk/ . De skal være "rimelige". LM'ene på den svarte Boraen er 18" med 215/35. Ligger på ca 30 000,-!

CH'ene på den sølvgrå er 19" med 235/35. Ligger på ca 20 000,-

De selger også replica utgaven av Audi A8 felgen: i 19" ser det ut som prisen blir rundt 15 000,-

139.jpg

Når det gjelder hva annet du kan gjøre med bilen så er det jo alt etter hva du liker. Jeg er ikke noen særlig fan av mye plastikk styling. Liker de best slik som den svarte med LM'ene. Felg og senk på en Bora så er du godt i gang. Jeg har selv 17" på min og det er desverre for lite. Regner med noe større til neste sesong...

Liker egentlig ikke krom speil, men de kappene ser grei ut de.

Hvilken farge/motor har du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en mørkegrønn 1,6 :rolleyes: litt liten motor, men funker for meg :)

(legger ut bilder snart)

Tenkte å hive på 8*18 med 225/40 dekk. Tror du at det kan bli problem med det hvis jeg senker bilen 35mm?

(er litt "newbie" når det kommer til biler å styling)

Har disse felgene i tankene nå:

http://www.eiker.com/Default.asp?ItemID=1086

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(legger ut bilder snart)

Tenkte å hive på 8*18 med 225/40 dekk. Tror du at det kan bli problem med det hvis jeg senker bilen 35mm?

Blir nok uproblematisk det så lenge det er riktig inpress på felgene, noe vwa felgene til Zender garantert har.

Skal du kun senke med fjærer eller skal du ha komplett sett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(legger ut bilder snart)

8x18 med 225/40 går fint nesten uansett senking... Jeg vet det også finnes sportline fjærer fra Eibach til Bora som senker ca 45mm, originaldemperne kan brukes og dette ser bra ut...

Hadde jeg vært deg, så hadde jeg kjøpt "skikkelige" hjul med en gang, dra opp til Sharif og kjøp BBS CH 8,5x19 ET 35 med 235/35 19 (pris ca 15-16 skulle jeg tippe), da får du drittøff bil med en gang istedenfor å kjøpe halvkule hjul til 12.000... Gratulerer med fin bil forresten :)

Vennlig hilsen RK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok uproblematisk det så lenge det er riktig inpress på felgene, noe vwa felgene til Zender garantert har. Skal du kun senke med fjærer eller skal du ha komplett sett?

Tenkte å ha komplett sett, helst justertbart. Kjekt å ha hær oppe i nord:). Men alt er jo avhengig av lommeboka. Justerbart sett ligger vel på ca. 10000 i pris hørte jeg rykta om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Terminator

8x18 med 225/40 går fint nesten uansett senking... Jeg vet det også finnes sportline fjærer fra Eibach til Bora som senker ca 45mm, originaldemperne kan brukes og dette ser bra ut...

Hadde jeg vært deg, så hadde jeg kjøpt "skikkelige" hjul med en gang, dra opp til Sharif og kjøp BBS CH 8,5x19 ET 35 med 235/35 19 (pris ca 15-16 skulle jeg tippe), da får du drittøff bil med en gang istedenfor å kjøpe halvkule hjul til 12.000... Gratulerer med fin bil forresten :)

Jo takk :)

Ja hørte rykta om han han skulle være ganske billig på felger og dekk, eneste er at jeg bor oppe i Tromsø, så blir litt styr med å ordne det. Webshopen hannes skulle vel ikke være helt god heller?

Skal til Sør-Norge i ferien så har jo mulighet å stikke innom han da, men det er ikke før i August. Er jo så leeenge til:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digger bora. ;)

Gå for 19" med en gang.

Originally posted by Terminator

BTW: Og digger de felgene enda mer. :D

Syntes det var litt billig for 19", han gadd aldri ringe meg opp igjen for pris så jeg handlet et annet sted. Ville bare selge de 3delte som alle har i 19" når jeg var innom han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo takk :)

Ja hørte rykta om han han skulle være ganske billig på felger og dekk, eneste er at jeg bor oppe i Tromsø, så blir litt styr med å ordne det. Webshopen hannes skulle vel ikke være helt god heller?

Quik her på forumet bestilte RS4 18" felger fra Sharifs.. Gikk 2 knappe uker så hadde han dem.. Han bor her i Narvik. Ringte å bestilte og overførte penger og alt var i orden. Noe annet enn Wheelie.no!

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider