arildh Skrevet Juni 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 Jeg trenger noe å isolere for varme i motorrommet ifm. montering av et turbokit. Det var med en liten rull som knapt holder til bremsereservoaret. Er det noen butikker i Oslo som selger noe slikt: Eller varmeisolerende bånd av samme materialet. Tenker muligens på å lage et varmesjkold mot brannveggen. Hvor kan jeg få tak i aluplater som egner seg for dette ? Må være i Oslo-området som sagt. Siter 2004 Mazdaspeed MX-5 Turbo Blog om bilen min --> http://www.mazdaspeedy.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
STROSEK 911 Skrevet Juni 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 Trenger akkurat det samme selv! Kan noen hjelpe oss? :) Siter Trond Gulbrandsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C0bra Skrevet Juni 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 Gå på et bilverksted å spør om du kan kjøpe litt av dem, alle litt store pleier ha det.. Siter 84 i 50sonen, kan ta lappen igjen 19september. 91 mod BMW 520i Fk automotive !!!RADAR VARSLER FUKNER IKKE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Skrevet Juni 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 Sitat Originally posted by C0bra Gå på et bilverksted å spør om du kan kjøpe litt av dem, alle litt store pleier ha det.. Dette tviler jeg noe på da men.. Jeg trenger også sånt... Har vurdert eksosband på manifold å, men ingen klarer å svare meg på om det har noe negativ innvirkning på stålet i grenrøret.. Siter 03` Volvo V70 d5 197hk 470nm 01` Seat Leon 4x4 20vT X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C0bra Skrevet Juni 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 Sitat Originally posted by Ola Dette tviler jeg noe på da men.. Jeg trenger også sånt... Har vurdert eksosband på manifold å, men ingen klarer å svare meg på om det har noe negativ innvirkning på stålet i grenrøret.. Lokale bertel.o.sten har hvertfall veldig mye, i følge en kompis som jobber der.. sier at de bruker det mye til å dekke for biler når de sveiser.. Er jo verdt å spørre.. Siter 84 i 50sonen, kan ta lappen igjen 19september. 91 mod BMW 520i Fk automotive !!!RADAR VARSLER FUKNER IKKE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Skrevet Juni 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 Sitat Originally posted by C0bra Lokale bertel.o.sten har hvertfall veldig mye, i følge en kompis som jobber der.. sier at de bruker det mye til å dekke for biler når de sveiser.. Er jo verdt å spørre.. Du mener tildekkings matter som de bruker ved sveising ja.. Jeg trodde du mente tildekkings hetter til eksos turbin på turbo jeg.. De fleste mekaniske firma har tilgang på slike matter iallefall.. Men jeg så på det bildet av den "hetta" til turbin huset jeg.. den ser intressant ut for meg iallefall.. Siter 03` Volvo V70 d5 197hk 470nm 01` Seat Leon 4x4 20vT X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arildh Skrevet Juni 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 Er det slike matter som denne helten har montert vi snakker om her. Det er vel egentlig det jeg er ute etter. Kan vel egentlig bare ringe han og høre hvor han fikk de fra. Siter 2004 Mazdaspeed MX-5 Turbo Blog om bilen min --> http://www.mazdaspeedy.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C0bra Skrevet Juni 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 arildh: slike matter jeg sikta til.. Siter 84 i 50sonen, kan ta lappen igjen 19september. 91 mod BMW 520i Fk automotive !!!RADAR VARSLER FUKNER IKKE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvoTme Skrevet Juni 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 kollevold har i flere st. der kjøpte jeg mitt. tror bakken krb har det å! Siter - 01 Evo VI Tommi Makinen Edition x 95 Audi RS2 x 86 Audi UrQuattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arildh Skrevet Juni 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 Sveisematter får man på Industrifokus på Alnabru hvis noen lurer. Funker meget bra. Ca 3-4 mm tjukke og koster 150,- for ca. 1x1 meter. De er såpass fleksible at det skulle ikke forundre meg om man kan lage et skjold å ha rundt eksosdelen ala det på bildet. Mulig man må legge det i 2 lag eller.no.. Jeg har et par lag festet på undersiden av panseret samt rundt alle slanger og ledninger i nærheten av turbo og downpipe. Siter 2004 Mazdaspeed MX-5 Turbo Blog om bilen min --> http://www.mazdaspeedy.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg