ElCamino Skrevet Juni 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2004 Felgene er tøffe d. Men 16'' er store felger på en ascona b det også:) Sparer deg litt penger. Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slayer Skrevet Juni 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2004 Originally posted by ElCamino Felgene er tøffe d. Men 16'' er store felger på en ascona b det også:) Sparer deg litt penger. Likte disse bedre... Liker generelt 5eika felger best.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Juni 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2004 http://www.mamut.com/homepages/Norway/1/4/kollevold/subdet6.htm Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slayer Skrevet Juni 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2004 Originally posted by cfn http://www.mamut.com/homepages/Norway/1/4/kollevold/subdet6.htm Rått men dyrt.. :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slayer Skrevet Juni 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 kom inn en ny i går! :)) http://www1.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=476340 Så litt tøff ut den! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZombiE Skrevet Juni 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 Hadde mest sansen for den blå... Den bør gå bra... Men ikke kjøp større enn 16", syntes jeg da... 15-16" er akkurat passe på en ascona... Men du bør få pruta... Bør jo lakkeres, ser ihvertfall sånn ut... men for 20k har du mye bil! edit: Også snu det omp rattet da! det står jo feil vei! Siter "Gott schuf Adam, und Adam den Opel" -79 Opel Ascona 2,2i TIL SALGS! -00 Yamaha XVS 125 TIL SALGS! -79 Opel Kadett C City 1,2N -95 Opel Vectra 2,0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slayer Skrevet Juni 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 Originally posted by ZombiE Hadde mest sansen for den blå... Den bør gå bra... Men ikke kjøp større enn 16", syntes jeg da... 15-16" er akkurat passe på en ascona... Men du bør få pruta... Bør jo lakkeres, ser ihvertfall sånn ut... men for 20k har du mye bil! edit: Også snu det omp rattet da! det står jo feil vei! Var litt kul den grønne og da?? litt spesiell...men blir nok den blå, siden den grønne er 45mil unna.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZombiE Skrevet Juni 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 Originally posted by slayer Var litt kul den grønne og da?? litt spesiell...men blir nok den blå, siden den grønne er 45mil unna.. Joda klart det... Og den motoren er nok mer pålitelig... 45 mil er et stykke det ja... Uansett lykke til med handel! Og ta en titt på http://www.opelmotorsport.com/info/medlemsskap/medlemsskap.htm ;) Siter "Gott schuf Adam, und Adam den Opel" -79 Opel Ascona 2,2i TIL SALGS! -00 Yamaha XVS 125 TIL SALGS! -79 Opel Kadett C City 1,2N -95 Opel Vectra 2,0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Juni 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 Originally posted by ZombiE Og ta en titt på http://www.opelmotorsport.com/info/medlemsskap/medlemsskap.htm ;) Det har jeg gjort. Mer en 6 veker siden jeg betalte, og har ikke fått koden og medlemskort enda. Har fått en utgave av bladet bil da.. Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Juni 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 har du registrert deg på forumet da? Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZombiE Skrevet Juni 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 Originally posted by ElCamino Det har jeg gjort. Mer en 6 veker siden jeg betalte, og har ikke fått koden og medlemskort enda. Har fått en utgave av bladet bil da.. Hmm, det skal da gå under 4 uker... Du har fått årsoblatet? Det følger vel med medlemskontigentet... Siter "Gott schuf Adam, und Adam den Opel" -79 Opel Ascona 2,2i TIL SALGS! -00 Yamaha XVS 125 TIL SALGS! -79 Opel Kadett C City 1,2N -95 Opel Vectra 2,0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Juni 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 Originally posted by cfn har du registrert deg på forumet da? Må vel fyrst få kode i posten eller noe slikt? Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. X Skrevet Juni 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 trur at folk vil like den eg og ja.. den er ikkje alt for verst da... skulle bare hatt styling og litt andre modifiseringar:rolleyes: :rolleyes: Siter Born too cruise Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Juni 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2004 Originally posted by ElCamino Må vel fyrst få kode i posten eller noe slikt? fåkke kode før du har registrert deg. men du bør jo ha fått "medlemspakka" dvs, noen klistremerker, en utgave av klubbavisa, og medlemskortet. Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slayer Skrevet Juni 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 Jeg er på utkikk etter en ascona b fortsatt!! :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg