Zeus Skrevet Juni 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 Jeg har litt lite å gjøre på jobb.. så jeg modda denne i dag Orginal: modd: Race edition: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Juni 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 Tøff liten TDI :) Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
***shaddiw*** Skrevet Juni 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 Den var fin den mooden der! Felgene var litt blurry på den første modden da! men ellers en fet modd!:) Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeus Skrevet Juni 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 Originally posted by CaPs_On Felgene var litt blurry på den første modden da! På den bane modden? det skulle liksom fårestille at den var i fart, men det ble vel kanskje ikke helt bra.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
***shaddiw*** Skrevet Juni 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 Originally posted by CaPs_On Den var fin den mooden der! Felgene var litt blurry på den første modden da! men ellers en fet modd!:) Jeg mente ikke bane modden nei, den var dritkul, men den andre, de ser litt saturated ut, litt for mye i alle fall, litt forskjell på felgene og kvaliteten på bilde kansje! :) Men drit fet mod da! :):):) Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Juni 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2004 nå var det så lenge siden sist jeg modda biler så jeg måtte nesten ta frem programmet og blåse litt støv av det. synes denne ble litt kul. er ikke ferdig enda da.. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Juni 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2004 Hamann Lupo? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Juni 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2004 Originally posted by Jonte Hamann Lupo? ja? ekke det kult da? Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Juni 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2004 Hamann Lupo med firehjulssving:) Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Juni 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2004 hehe var litt vanskelig å få inn hjula bak der. men som sakt den er ikke ferdig...;) Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jackpot Skrevet Juni 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2004 kjempebra arbeid Zeus :D Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg