Darkstar Skrevet Juni 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 Ingen her som har et erstatningsrør for katalysatoren som passer på orginal eksos (med flenser) til en 323 GTR liggende? Og som vil selge det veldig billig? Skal ha meg effektanlegg, men må vente godt en måned før det er penger nok. Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mighty Skrevet Juni 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 kapp flensen fra kat.en også bygger du effektanlegg på den, det har jeg gjort, og angrer som en hund, for nå må jeg få lånt meg kat. da jeg skal inn på biltilsynet for første reg... btw. har hørt at noen sier det er mulig å få den gjennom avgass kontrollen uten kat. på 90 mod. GT-X.. kan dette stemme? noen som kan avkrefte/bekrefte dette? Siter -Mazda Rx8 High Power 2004 bruksbil -Mazda Rx7 Type R 1993 Banebil *Mazda RX7 Type R 1993 (solgt) *Mitsubishi Lancer 1995 (kondemnert) *323 GT-X 1990 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Juni 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 Originally posted by mighty kapp flensen fra kat.en også bygger du effektanlegg på den, det har jeg gjort, og angrer som en hund, for nå må jeg få lånt meg kat. da jeg skal inn på biltilsynet for første reg... btw. har hørt at noen sier det er mulig å få den gjennom avgass kontrollen uten kat. på 90 mod. GT-X.. kan dette stemme? noen som kan avkrefte/bekrefte dette? Ja, går rykter om at hvis du kjører den skikkelig varm før du tar avgass måling så går både GT-R og GT-X igjennom uten kat. Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Juni 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2004 Snakte med Svendsen Eksos i Åsane, og de skulle ha 1200 kr for å lage ett erstatningsrør med flenser (ikke rustfritt med alu. belagt). Syns dette var litt dyrt? Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Juni 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2004 har liggene ett rør jeg.. bygget av Svendsen Eksos. Kosta 1200.- bare kom med ett bud..:D Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg