EilertseN Skrevet Juni 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 hm,tenkte å lakke noe på dashbordet i samme farge som bilen,hva skal jeg lakke med,slikt at det ikke begynner å flakke av å bli stygt etter en stund.?hvor får jeg tak i? Mvh. EilertseN Siter Subaru Impreza GT Turbo \ VW Caddy 97" (x)Ford Sierra 2.0 16v 4x4 91" (x)Audi A4 1.8TQ Avant 97" (x)Audi 80 B4 94" (x)Audi S2 Coupe 91" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fashen Skrevet Juni 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 feks foliatec interiørlakk er uber til dette.. det får du på http://www.tuning.no feks. evt vanlig interiør lakk (Fåes på fleste bil rekvesita butikker) og plastgrunning+ 4-5lag klarlakk tilslutt (så tåler det "litt" mere) Siter "Fuck kurt,våre idoler går med pistoler!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Havdal Skrevet Juni 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 Har tenkt å lakke dashbordet i poloen jeg og..Kan man ikke bruke samme lakken som er på bilen da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qee Skrevet Juni 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 jeg laget en post om dette dagen før deg, du finner den her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg