Scoopex86 Skrevet Juni 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 Lyktene Så litt på lyktene det var prat om her, hva er det som er crome på dem? Det er ikke bildet av de sorte på lurer litt på hvem jeg skal ha.. Kjøpt meg a4 i gåt forresten ;) Siter Er du blond og blind, da er du min ;p - Audi A4 1,9TDI 2003 S-line - Audi A4 1,8 1996 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Juni 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 De er bare svarte inni der som du ser det er chrome. Det er forskjellen. Finnes ikke bilder av de mørke foreløpig men du kan se eksempler på de Angel Eyes lyktene som foreløpig er utgitt. Til f.eks VW og Bmw. Gå inn på FK sine sider: http://www.fk-automotive.de/en/index.php Grattis med ny kjerre forresten, blir vel å se noen bilder snart da vel? :) Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scoopex86 Skrevet Juni 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 Originally posted by ArraKiss De er bare svarte inni der som du ser det er chrome. Det er forskjellen. Finnes ikke bilder av de mørke foreløpig men du kan se eksempler på de Angel Eyes lyktene som foreløpig er utgitt. Til f.eks VW og Bmw. Gå inn på FK sine sider: http://www.fk-automotive.de/en/index.php Grattis med ny kjerre forresten, blir vel å se noen bilder snart da vel? :) Takker så mye ;) Skal hjem i helga og knipse noen bilder! Legger sikkert ut en tråd da! Tenkte forresten jeg skulle lage en Audi a4 hjemmeside, med bilder og litt om hva jeg har gjort med bilen osv, hvis noen vil være/ha med bilen sin på siden kan jeg jo mekke alle bilene inn på en siden, så alle kan legge bilder osv der ;) Bare for moro skyld, driver å lager litt hjemmesider for moro skyld! Si i fra hvis du vil være med da, kommer med litt info senere om dette! =) Har forresten bestil S4 front, hvite blink og bakrute senker! Gleder meg! Siter Er du blond og blind, da er du min ;p - Audi A4 1,9TDI 2003 S-line - Audi A4 1,8 1996 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juni 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 Originally posted by Scoopex86 Har forresten bestil S4 front, hvite blink og bakrute senker! Gleder meg! hmm.. dette var det noe kjent med. ;) hehe.. Gratulerer med bil! :D Farge er det på bilen din da? Hvor bestilte du s4 fronten fra? fikk du en bra pris på den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scoopex86 Skrevet Juni 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2004 hmm, den er brukt da, betale 4000 for den.. så helt fin ut! Kjøpte det på maxam tuning.. ble kostene 5200 for alt med fraktft tror jeg, kan ikke være så ille det? Den er blå ;) Siter Er du blond og blind, da er du min ;p - Audi A4 1,9TDI 2003 S-line - Audi A4 1,8 1996 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg