***shaddiw*** Skrevet Juni 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 Her er min første air brush deby! :) (PS: bildene er litt store, så ikke bli sinte admins) Hehe! :) Version nr 1: Version nr 2: Si ifra va dere liker og ikke liker, og ikke vær blyg! :) Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrHansen Skrevet Juni 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 Liker definitivt ikke bildestr. din...... Ellers ganske bra, fronten ser kanskje litt matt ut, litt kunstig lixom, ellers bra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vil ha skyline Skrevet Juni 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 nice brush. Ser det er flere og flere her på forumet som bruker det mer og faktisk får det til.. Utrolig bra. Keep up the good work. Mvh Fredrik Siter [x] 2000 Topkart Yamaha 100 1986 Fiat Ritmo Abarth 130TC [x] 1987 Fiat Croma Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
***shaddiw*** Skrevet Juni 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 Originally posted by MrHansen Liker definitivt ikke bildestr. din...... Ellers ganske bra, fronten ser kanskje litt matt ut, litt kunstig lixom, ellers bra! Takk ja, nei de er da til mitt første airbrush prosjekt da, det er føsrte gangen jeg prøver meg på å airbrushe da! Men jeg må si at jeg er fornøyd med at jeg klarte det såpass bra da!:) Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vil ha skyline Skrevet Juni 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 Originally posted by CaPs_On Takk ja, nei de er da til mitt første airbrush prosjekt da, det er føsrte gangen jeg prøver meg på å airbrushe da! Men jeg må si at jeg er fornøyd med at jeg klarte det såpass bra da!:) Syns du har gjort en utrolig bra jobb for å være førstre gang du brusher. Når du skal brushe er det vanskelig å ikke få det til å se matt ut. Mvh Fredrik Siter [x] 2000 Topkart Yamaha 100 1986 Fiat Ritmo Abarth 130TC [x] 1987 Fiat Croma Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
***shaddiw*** Skrevet Juni 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 Originally posted by Vil ha skyline Syns du har gjort en utrolig bra jobb for å være førstre gang du brusher. Når du skal brushe er det vanskelig å ikke få det til å se matt ut. Mvh Fredrik Ja, det er utrolig vanskelig, men skall prøve meg frem på en citruen c2 senere da, kommer med en update snart på altean å! :) Btw: takk fredrik, er ikke så missførnøyd nei! :) Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Juni 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 hvordan får man brushen til å ikke se matt ut ? Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rad3on Skrevet Juni 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 ved å legge inn hvite "striper" sånn at det liksom skinner... på steder hvor lyset kunne ha reflekert seg i lakken Siter - 01 Vw Bora 1,8T highline - 00 Vw Polo color concept 1,4tdi x 88 Honda Crx 1,6 x 83 Ford Granada 2,3 x 87 Ford Sierra 2.0 is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg