spooz Skrevet Juni 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 Har klippet sammen noen klipp fra Vålerbanen, 5 minutter video: LINK (49.5 mb, .WMV, høyreklikk --> save as) Siter Spooz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raboc Skrevet Juni 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 :) Siter '99 Audi S4 '12 Honda CB1kR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Juni 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 Så ut som den grå Focus`n gikk ganske bra.....? Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spooz Skrevet Juni 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 Focus ST170, gikk ordentlig bra i svingene! Siter Spooz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desperado Skrevet Juni 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 Originally posted by spooz gikk ordentlig bra i svingene! :D Siter - Ford focus 2000 - Vespa 50 special 79 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet Juni 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 Det var den beste Våler banen 2004 som er blitt lagt ut her syns jeg.:) Du fikk filmet en del forskjellig, og du filmet de viktigste.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet Juni 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 :D Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Juni 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 Meget bra! Variert og fint, stødig filmet også! Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robertdn Skrevet Juni 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 Originally posted by spooz Har klippet sammen noen klipp fra Vålerbanen, 5 minutter video: LINK (49.5 mb, .WMV, høyreklikk --> save as) Bra filmet! :) Har du noen klipp av en svart e39 M5 også ? Og, noen som har litt ledig plass for en filmsnutt ? filmet litt onboard i bilen min, og har klippet sammen, men har ikke noe sted å legge ut, ca 25mb. Siter Mvh Robert DN '99 Carbon Black M5. -19" BBS LM -Kelleners eksos -Chip. -2001 facelift. -2005 motor -H&R Coilover -Sachs Race Engineering klutsj -Modifisert svinghjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet Juni 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 Robertdtn, kan hoste film for deg jeg .. "problemet" er bare hvordan skal du få overført den? Kan du bruke FTP? Så lager en bruker til deg som du kan overføre til ;) Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robertdn Skrevet Juni 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 Originally posted by bjaa Robertdtn, kan hoste film for deg jeg .. "problemet" er bare hvordan skal du få overført den? Kan du bruke FTP? Så lager en bruker til deg som du kan overføre til ;) FTP er genialt !: ) bare PM en konto/pass så lenger jeg den opp! :) Ikke rare filmsnutten, og mitt første moviemaker forsøk, men men... Siter Mvh Robert DN '99 Carbon Black M5. -19" BBS LM -Kelleners eksos -Chip. -2001 facelift. -2005 motor -H&R Coilover -Sachs Race Engineering klutsj -Modifisert svinghjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spooz Skrevet Juni 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 Takker for ros. Må bare legge til at det er en kompis som har filmet - jeg har bare kastet det sammen. :) Originally posted by robertdn Har du noen klipp av en svart e39 M5 også ? Vet ikke helt.. tror jeg kjørte bak deg og har det på incar filmen jeg legger ut senere i dag... kanskje. Må bare finne et sted å legge den ut, 100mb. Siter Spooz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zzz...Zzz Skrevet Juni 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 Originally posted by spooz Takker for ros. Må bare legge til at det er en kompis som har filmet - jeg har bare kastet det sammen. :) Vet ikke helt.. tror jeg kjørte bak deg og har det på incar filmen jeg legger ut senere i dag... kanskje. Må bare finne et sted å legge den ut, 100mb. Hva med "røyklegginga" mi? Da jeg kjørte med rasa turbo?! Inboard på det idag el'? :) Siter --------------------------------------------------- Min prosjekt tråd : http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=164951 --------------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spooz Skrevet Juni 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 Hehe, ja, det er midt i filmen. Kanskje jeg lager en spesialversjon til deg. :) Siter Spooz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zzz...Zzz Skrevet Juni 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 Originally posted by spooz Hehe, ja, det er midt i filmen. Kanskje jeg lager en spesialversjon til deg. :) Kult! Ser fram til det..! Ellers er jeg enig med de over, veldig bra filmet og klippet!! Og jeg veet hvor mye jobb det kan være.... ref. gatebilfilmen... ;) Siter --------------------------------------------------- Min prosjekt tråd : http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=164951 --------------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg