Oleee Skrevet Juni 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2004 Originally posted by Mr. Ellingsen Har ikveld farta rundt i en III'er med 100mm senkings (justerbart) og 205/45-16"... Svingradius var nesten lik 0 når det satt på folk, for da subba det i skjermene foran. Er jo ikke valsa buer på den, så det kommer nok innen kort tid! Gikk ellers greit å kjøre så lenge jeg satt alene! :p:D Bilen ser u værtfall SINNSYKT RÅ ut med så mye senking!! :D:D:D Kommer denne bilen på StreetMeet idag? :D Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srednA Skrevet Juni 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2004 Min definisjon av mongo er at det er mere klaring framme i hjulbuene enn det er bak... den ser siræva ut!..... bier skal heller stupe litt Jeg har senkefjærer fra ljung....(noe svensk) og sachs oljedempere (nye og orginalhøyde) bilen er stiv nok. Autospar sitt fungerer nok like bra, men det var bare det at jeg ble fraråda gassdempere pga. at det var for liten bil. Angrer på at jeg ikke senka den 60mm foran, men når jeg får montert senkeskålene så blir det vel rundt 50-55mm og det får holde. Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juni 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2004 synes det ser klart best ut når det er helt lik avstand i begge hjulbuene, den der tysker stuk stilen tilhører bmw synes jeg Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srednA Skrevet Juni 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2004 jojo, det er litt BMW preg over det, men bare litt stuping... å når noen sitter på bak blir det rett på begge sidene Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Ellingsen Skrevet Juni 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2004 Originally posted by Oleee Kommer denne bilen på StreetMeet idag? :D Muligens! Skal forhøre meg med han som eier'n! ;) Siter Owner of: -93 Audi S2 2.2 -85 Opel Rekord 2.0S LS (Står og støver nedl) -83 Golf Rabbit 1.8 GTi. (Står og støver ned) -83 Golf 1.8 GTi (står og støver ned) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Juni 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 Originally posted by Mr. Ellingsen Muligens! Skal forhøre meg med han som eier'n! ;) Var han der? :) Hehe.. Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Ellingsen Skrevet Juni 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 Jepp.... Jeg var sjafør for han dit.... Han duppa av inni bilen, så så du han, så du sikkert bilen! :D:D Sannsynligvis den laveste golfen jeg kunne se på treffet.... Siter Owner of: -93 Audi S2 2.2 -85 Opel Rekord 2.0S LS (Står og støver nedl) -83 Golf Rabbit 1.8 GTi. (Står og støver ned) -83 Golf 1.8 GTi (står og støver ned) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Juni 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 Originally posted by Mr. Ellingsen Jepp.... Jeg var sjafør for han dit.... Han duppa av inni bilen, så så du han, så du sikkert bilen! :D:D Sannsynligvis den laveste golfen jeg kunne se på treffet.... Var det den lille/svarte? Med BN skilter? Sleng ut et bilder da...:) Hehe.. Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Ellingsen Skrevet Juni 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 Den har sånn vinrød farge, men en svart leppe foran og bak. Var med BN skilter ja! Har ikke noe andre bilder enn de jeg har tatt med mobilen, og de blir fryktelig småe når jeg får de på PC'n, men skal skaffe! Siter Owner of: -93 Audi S2 2.2 -85 Opel Rekord 2.0S LS (Står og støver nedl) -83 Golf Rabbit 1.8 GTi. (Står og støver ned) -83 Golf 1.8 GTi (står og støver ned) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Ellingsen Skrevet Juni 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 Siden det var gratis med MMS idag, så sendte jeg bildene over til PC'n, men det blir fryktelig små bilder da! Har ikke bluetooth adapter til pc'n enda! Men ser jo sånn halvveis hva det er bilde av! Siter Owner of: -93 Audi S2 2.2 -85 Opel Rekord 2.0S LS (Står og støver nedl) -83 Golf Rabbit 1.8 GTi. (Står og støver ned) -83 Golf 1.8 GTi (står og støver ned) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Juni 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 Den var laaaaaaaaaav ass! :) Så ikke denna igår gitt, angrer på det i ettertid nå! taxidriver på forumet har også det ganske så lavt han også, skal se om jeg finner noen bilder av bilen hans...:) Takk for bilder forresten...:) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Ellingsen Skrevet Juni 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 Ligger som FAEN på veien også a gitt!! Siden den er såogsi like stiv som at det ikke skulle ha vært dempere på den i hele tatt! Ganske ubehagelig når det plutselig kommer en stor hump på motorveien, der det går fort, og ikke kan svinge unna! Men, det er jo hele "sjarmen" med SKAMSENKA bil!! Hehe! Den var forresten HØYNA 1-1,5 cm foran før vi dro!! Siter Owner of: -93 Audi S2 2.2 -85 Opel Rekord 2.0S LS (Står og støver nedl) -83 Golf Rabbit 1.8 GTi. (Står og støver ned) -83 Golf 1.8 GTi (står og støver ned) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Juni 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 Faen, angrer på at jeg ikke fikk sett den..:rolleyes: Kommer den/dere igjen til StreetMeet 26. juni på Jessheim? :) Hva slags motor sitter det i den? 1,8 / 90hk? Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Ellingsen Skrevet Juni 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 :D Kan ikke love noe, men skal ta en prat med eier'n igjen når den tid kommer! Er nok en 1.8 90 hester ja! Har jo effektanlegg og no' filter på den... Sier ikke at det er noen effektøkning, men det er bedre enn original lyd på den! :) Siter Owner of: -93 Audi S2 2.2 -85 Opel Rekord 2.0S LS (Står og støver nedl) -83 Golf Rabbit 1.8 GTi. (Står og støver ned) -83 Golf 1.8 GTi (står og støver ned) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Ellingsen Skrevet Juni 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 Hoi! Nåh... Fikk du sett Golfen på Streetmeet'n på Jessheim da?!?! Jeg parkerte på den parkeringsplassen rett ved senteret, litt unna der "alle" var. Farta også rundtomkring i Jessheim litt seinere på kvelden... yodude Siter Owner of: -93 Audi S2 2.2 -85 Opel Rekord 2.0S LS (Står og støver nedl) -83 Golf Rabbit 1.8 GTi. (Står og støver ned) -83 Golf 1.8 GTi (står og støver ned) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg