Gå til innhold

ny eksos?

Ranger emnet

dyngman

Anbefalte innlegg

Hallao,

Sitter nå her og lurer litt på å kjøpe ny eksos til bilen men er da ikke helt sikker på hva jeg skal kjøpe men har funnet 1alternativ så langt det jeg tenker meg er å kjøpe denne potten www.autospar.no/znet_performance_TU251010.htm

og det rørsettet her http://www.autospar.no/znet_performance_TU251100-01.htm det jeg tenkte å gjøre var å fjerne katalysatoren og den dritten og bare kjøre på med rør helt fra motoren og bak til potten,men det jeg da lurer på er om det vil bli noe særligt lyd ettersom det kun er lyd jeg er ute etter og ikke noe særligt effekt:rolleyes: .takker på forhånd for svar:peace:

Dyngman,

Det er bedre å være liten og kjapp en stor og slapp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det vil du få uansett. de brummer greit de pottene der. har hat to stykker.. først samme som du har valgt ut og den ovale utgaven. nå kjører jeg med ei lei Simons potte.

blir aldri fornøyd med lyden min ser du.. skal prøve supersprint. får komplett effektanlegg med grenrør for ca 4k.

håper det blir grei lyd.

x-1984 Golf2 GTI

1992 Golf3 VR6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by RaWeR

det vil du få uansett. de brummer greit de pottene der. har hat to stykker.. først samme som du har valgt ut og den ovale utgaven. nå kjører jeg med ei lei Simons potte.

blir aldri fornøyd med lyden min ser du.. skal prøve supersprint. får komplett effektanlegg med grenrør for ca 4k.

håper det blir grei lyd.

Når du kjørte med den potten fra autospar hvilken dimensjon hadde du på rørene da ?er litt usikker på om jeg skal gå for det rørsettet de selger der og eller om jeg skal gå for litt større dimensjon?

:rolleyes:

Dyngman,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde 2,5" uler sinnsykt når du ligger på ca 3000 omdreininger.

(ca 90 på motorveien.)

hehe fett det må tenke litt over hva dimensjon jeg skal ha skal mest sansynelig kjøpe potten der i fra i hvertfall

:)

Dyngman,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du ikke skal bytte alt må du gjerne ha en liten flens/ overgang fra original dim til den dimmen du skal ha. koster en 50 lapp.

hmm er det noe de selger på autospar eller en eller en annen nettbutikk=?

eventuelt er det problem å lage en slik overgang selv eller?:cool:

Dyngman,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men den overgangen er jo for 1.6 (som jeg hadde før) tror pottene passer rett på 1,8 originalt når jeg tenker meg om.

er ikke helt sikker..

yepp satt å så litt på det nettop men merker det hvis ikke jeg får det helt til så må det til med litt heimemekking:D

Dyngman,

Lenke til kommentar
Del på andre sider