Gå til innhold

Andy156! Se her!

Ranger emnet

KeLoN

Anbefalte innlegg

Originally posted by Andy156

Heisann!

Nix, jeg har nok ikke vært på gatebil. :)

Å. Ok. Var en morro kar jeg snakka med der som hadde en Alfa (et eller anna) TS som het Andreas. Men det var vist bare en tilfeldighet :)

PM (personal message) er en bedre måte å gjøre dette på ;)

Greit da masa!!

Jeg beklager ... Tenkte meg ikke om :rolleyes:

-Mercedes Benz 190E 2.3 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by DenimblåTT

Andy156 = Anders og ikke Andreas

Og han er fra regnbyen :D Han har lurt seg over til Våler 1 gang...kanskje han kommer en tur neste år ? Det syns du bør gjøre Andy156 :D

Ufattelig korrekt! m'm

Var på Vålerbanen ja. Ingen Alfist kan vel gå glipp av Italiensk dag hvor Vålerbanen fylles opp med de feteste bilene i dette land. :D

Originally posted by KeLoN

Det hadde jo vært kult! Var ikke mange Alfa'r der sist gang ...

Men 156'n er kanskje ikke så mye å dra ut på banen? :p

Hehe våget meg ut på vålerbanen en liten tur på "lugna halvtimen". Har hørt rykter om at gatebil er mer burn out. Ikke en eneste burn out på Italiensk dag. Bare fete biler, mye lyd og enda flere fete biler. :D

mvh Andy

2002 BMW 320Ci M-Sport (til salgs)

www.alfa156.net // www.evo.no || www.andycam.no \\ www.98super.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe våget meg ut på vålerbanen en liten tur på "lugna halvtimen". Har hørt rykter om at gatebil er mer burn out. Ikke en eneste burn out på Italiensk dag. Bare fete biler, mye lyd og enda flere fete biler. :D

Nja ... ikke bare burn-out's da ;)

Mange kule biler og fet lyd der også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje vi sees til året da...er litt enig med deg angående gatebil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by DenimblåTT

Kanskje vi sees til året da...er litt enig med deg angående gatebil.

Må se meg også da :D

Men gatebil er ikke så ille!

Og det er dritkult om kvelden! Litt rart å si, men det er et rått natteliv der! Masse musik og folk du blir kjent med! (hvis du liker denslags da ;))

Burde oppleves!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by KeLoN

Må se meg også da :D

Men gatebil er ikke så ille!

Og det er dritkult om kvelden! Litt rart å si, men det er et rått natteliv der! Masse musik og folk du blir kjent med! (hvis du liker denslags da ;))

Burde oppleves!

Det kan jo hende :D Har ikke vært der på nattetid enda, kanskje neste år? Er ikke så glad i Bil+fyll. Det blir som sukker og salt, dem passer dårlig sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider