Gå til innhold

Street Legal

Ranger emnet


DenimblåTT

Anbefalte innlegg

Noen her som har spilt dette spillet ?

 

Her kan du gjøre alt mulig med bilen. Det er samme opplegg som med gamle Hot Rod spillet. Du kjøper en bil og må skru på den for å få den til å gå. Du kan race mot andre i gata. Du kjøre for pretisje eller satse penger. Men det som er mest moro er at du kan gjøre veldig mye med bilen. Du kan f.eks ta fra hverandre en motor helt og bygge den opp med turbo, biturbo, kompressor eller som en vanlig sugemotor. Du kan også montere NOS kit på den. Men du må gjøre alt selv og det er ikke lett. Skal du montere turbo på bilen er det ikke bare å kjøpe turbo og sette på. Du må kjøpe grenrør som er spesielt for turbo. Og det er ikke bare 1 turbo å velge mellom kan du si...den største jeg har fått tak i klarer 25psi :D Du kan også style og lakkere bilen. Bytte fjærer, dempere og bremser. Er utrolig du kan gjøre med bilen, du kan justere opp og ned på det meste. Ja, dette spillet har akkurat det som mangler på GT3. Grafikken er ganske grei også, men spillet klikker litt hos meg. Det er en cracka versjon jeg har, har ikke funnet orginalen i noen butikk. Tror ikke det har kommet ut, noen som vet ?

 

Du finner det på DC. Jeg har sett det mange steder der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by RaCk

Denimblått : Kan ikke du fungere som en aktiv pirat og svi av noen kopier? =)

 

Hehe...aktiv pirat har jeg vært siden jeg ble født...hehe

 

Jeg har bare 256 ut, dere finner raskere linjer på DC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår