Gå til innhold

Street Legal

Ranger emnet

DenimblåTT

Anbefalte innlegg

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by Xses

øhøhø... Jeg sitter her med en 10mbits linje dah.. og en FTP + web server.. er muligheter for å legge noe her.....

Hva venter du på? Sett opp en server da vel? :D

Håkon: Har du fått det til å virke nå eller ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spillet er jo rett og slett virkelig dårlig! Skikkelig dårlig

Bra konsept, men ellers suger spillet.

Dårlig kjøreegenskaper, dårlig bygging av motor etc, dårlig med det kameraet i garasjen. Dårlig oppsett av kjøp av deler etc, dårlig grafikk..

Alt annet enn konseptet er dårlig..

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonte

Spillet er jo rett og slett virkelig dårlig! Skikkelig dårlig

Bra konsept, men ellers suger spillet.

Dårlig kjøreegenskaper, dårlig bygging av motor etc, dårlig med det kameraet i garasjen. Dårlig oppsett av kjøp av deler etc, dårlig grafikk..

Alt annet enn konseptet er dårlig..

Er konseptet som jeg falt for. Det er ingen andre som hittils har klart å lage noe lignende, derfor ble jeg litt blind på grafikken. Får håpe dette bare var en beta versjon av spillet og at det kommer en ferdigversjon som er mye bedre satt i sammen. Kamera i garasjen må du bare øve deg på...øvelse gjør mester :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Street Legal er jo gromt som faen da, bare synd at det hakker så inni helvete. På isonews snakkes det om en patch, som skal fikse hakkinga og en del andre bugs.

Har kommet til tredje bydelen, også kræsjer spillet til windows når jeg skal lagre, og vips, så var savegamet borte. JÆVLIG FAENSDRITT.

'99 BMW 520iat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Originally posted by nilsgeorg2002

Jeg får heller ikke DC til å funke.....:( en som vet om en plass hvor man kan lese og lære litt om dette programmet???

Kan ingen legge spillet på en ftp???

Prøv heller DC++ .. hadde samme problemet som deg, men DC++ fungerte helt bra!

Og er ikke stort å lese.. bare dele mest mulig og ha best mulig linje. eneste de menneskene bryr seg om!! :D

Men for å si det slik..

.. jeg jaktet noen dager på det spillet.. og angrer! Det suger egentlig BigTime!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk opp denne meldingen:

<Client> Connecting To tropical.gotdns.com:411

<Hub-Security> This hub is currently full! You are being redirected to 213.112.13.124:299.

<Client> Connecting To 213.112.13.124:299

<Hub-Security> Your IP is banned!

<Client> Disconnected From Hub

-Hva f**n??

'93 mercedes 320TE

'03 peugeot 206sw

'68 white M6

'64 amazon HGV

osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider