Byggern Skrevet Juni 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 Ny her forresten men noen av dere kjenner meg kanskje som NK fra andre forum. Jeg har en E46 2001 mod Touring og lurer på om noen her vet hvor jeg kan få tak i sånne blanke "RS4" kapper å sette på speilene. Evnt om noen har forslag til alternative speil som går rett på original opplegget med det elektriske osv ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Juni 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2004 Usikker på om du får kapper til BMW speil, tror man får dette kun til VAG biler. Du får jo kjøpt E46 M3 speil til din som passer rett på. Pene speil.. http://www.motortechnik.no selger disse.. Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Byggern Skrevet Juni 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2004 Takk for tipset , da sjekker jeg der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Juni 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2004 ikke sikkert de ligger ute på siten, men isåfall ring :) Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg