Gå til innhold

En bil alle burde holde seg vekke fra.

Ranger emnet

Mr.X

Anbefalte innlegg

Kan ikke du fortelle mer om skaden så sender alle en mail til selger og spør om bilen/om den er skadet/hvorfor det lekker fra takluke/tidligere eiere? Det hadde vært dritkul og fått fokus på dette og drite ut selger. Hvis ikke det er en stakkars innbyttebil og forhandler ikke kjenner til dette.

Stakkars den som stikker innom og kjøper bilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når men åpner døren på bilen så merker du den ramler ned ca 2cm på h.side.

Det er en tydelig brekk på høyre b.stolpe og taket er skjeft.

Det er ett senkesett på bilen som ikke er gokjent, dekkene tar i innerskjermer å er ikke gokjente på bilen.

Var ikke jeg som hadde kontrollen på bilen men snakket med han som gjore det..

For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mr.X

Når men åpner døren på bilen så merker du den ramler ned ca 2cm på h.side.

Det er en tydelig brekk på høyre b.stolpe og taket er skjeft.

Det er ett senkesett på bilen som ikke er gokjent, dekkene tar i innerskjermer å er ikke gokjente på bilen.

Var ikke jeg som hadde kontrollen på bilen men snakket med han som gjore det..

går noe slikt igjennom eu kontroll??

Ford Taunus 1975 mod 2.8

Sierra 1986 mod 2,0

X-Audi 90 quattro 1988 mod 2,3

X-Golf Mk2 1985 mod 1,8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ClusterOne

Useriøst av dem å ikke opplyse om det i annonsen da, i og med at den selges av en forhandler.

Ja, omtrent like useriøst av en som er ansatt i naf å gå ut på bilforumet.net å disse ned på bilen selv om det er alvorlige feil og mangler på bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Geir A

Ja, omtrent like useriøst av en som er ansatt i naf å gå ut på bilforumet.net å disse ned på bilen selv om det er alvorlige feil og mangler på bilen.

vil ikke kalle det userriøst, men å forhindre at noen her på forumet kjøper katta i sekken!

Ford Taunus 1975 mod 2.8

Sierra 1986 mod 2,0

X-Golf Mk2 1985 mod 1,8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det galt????

Har du lyst til å kjøpen en bil som ikke er noe å samle på??

Jobben våres er jo og finne ut om folk prøver å lure andre til å kjøpe ett vrak.

Tipper ikke jeg ville eu-gokjent den bilen, ville skrevet opp punkt 9. forevises traffikstasjon.

Tipper bilen er ramme skjev.

For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mr.X

Hvorfor er det galt????

Har du lyst til å kjøpen en bil som ikke er noe å samle på??

Jobben våres er jo og finne ut om folk prøver å lure andre til å kjøpe ett vrak.

Tipper ikke jeg ville eu-gokjent den bilen, ville skrevet opp punkt 9. forevises traffikstasjon.

Tipper bilen er ramme skjev.

Jobben din er å finne ut feil og mangler på biler som er inne til kontroll, en informasjon som er mellom kjøper/selger og naf sin testestasjon. Tviler på du som ansatt kan gå ut i "media" å opplyse om en bil som ligger til salgs på internett som en av dine arbeidskamerater har tatt en test på. Det er noe som heter taushetsplikt og gjensidig tillit.

Klart det er flott å få vite om biler som ikke er slik selger gir uttrykk for.

Men hadde jeg fått utskrift av testen om jeg ringte til naf og henviste til bilen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobben din er å finne ut feil og mangler på biler som er inne til kontroll, en informasjon som er mellom kjøper/selger og naf sin testestasjon. Tviler på du som ansatt kan gå ut i "media" å opplyse om en bil som ligger til salgs på internett som en av dine arbeidskamerater har tatt en test på. Det er noe som heter taushetsplikt og gjensidig tillit.

Klart det er flott å få vite om biler som ikke er slik selger gir uttrykk for.

Men hadde jeg fått utskrift av testen om jeg ringte til naf og henviste til bilen?

Viste ikke at bilmekkanikkere var pålagt taushetsplikt....er vel like gæærnt å gjemme unna sannheten når han vet den!!

Ford Taunus 1975 mod 2.8

Sierra 1986 mod 2,0

X-Golf Mk2 1985 mod 1,8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by R|ppeR

Viste ikke at bilmekkanikkere var pålagt taushetsplikt....er vel like gæærnt å gjemme unna sannheten når han vet den!!

Jeg ringte iforbindelse med min forrige jobb til naf for å få utskrift av en test på en bil firmaet hadde inne for salg. Fikk til svar att testen var personlig og att personen som hadde bestilt/betalt for testen måtte selv ta kontakt med naf for å få utskrift.

Lenke til kommentar
Del på andre sider